Με αφετηρία την Κρήτη και προορισμό, σταδιακά, όλη την Ελλάδα ξεκίνησαν οι δράσεις της εκστρατείας «ΖΑΧΑΡΟΠΛΑΘΟΥΜΕ» της ΓΙΩΤΗΣ, που συνδυάζει τη χαρά των σπιτικών δημιουργιών ζαχαροπλαστικής με την προσφορά σε συνανθρώπους μας που έχουν ανάγκη.
Έτσι, με οικοδέσποινα τη διάσημη σεφ Ντίνα Νικολάου, οι πελάτες δύο μεγάλων αλυσίδων σούπερ μάρκετ σε Ηράκλειο και Χανιά είχαν την ευκαιρία να απολαύσουν μαθήματα ζαχαροπλαστικής, κερδίζοντας ταυτόχρονα σημαντικές εκπτώσεις σε επιλεγμένα προϊόντα ΓΙΩΤΗΣ.
Επιπλέον, με την αγορά συγκεκριμένων προϊόντων ζαχαροπλαστικής ΓΙΩΤΗΣ, συνέβαλαν σε δύο σπουδαίους κοινωνικούς σκοπούς: να καλύψει η ΓΙΩΤΗΣ ανάγκες εξοπλισμού του Ξενώνα για την «Κακοποιημένη Γυναίκα και το Παιδί» που δραστηριοποιείται στο Ηράκλειο Κρήτης και να προσφερθούν 50.000 μερίδες κρέμας Άνθος Αραβοσίτου, στα παιδιά άπορων οικογενειών, που ωφελούνται από το Κοινωνικό Παντοπωλείο του δήμου Χανίων.
Η πρωτοβουλία «ΖΑΧΑΡΟΠΛΑΘΟΥΜΕ ΓΙΑ ΚΑΛΟ ΣΚΟΠΟ» εντάσσεται στο πλαίσιο δράσεων κοινωνικής ευθύνης της ΓΙΩΤΗΣ και έχει στόχο να στηρίζει τους συνανθρώπους μας, εμπνέοντας παράλληλα γυναίκες και άντρες για το πώς μπορούν να αξιοποιούν προϊόντα ΓΙΩΤΗΣ που έχουμε όλοι στην κουζίνα μας για να προσφέρουν στους αγαπημένους τους τη χαρά ενός σπιτικού, νόστιμου γλυκού, με σίγουρη επιτυχία και σίγουρη οικονομία!
Ο κ. Μάριος Παπαθανασίου, εμπορικός διευθυντής της ΓΙΩΤΗΣ δήλωσε χαρακτηριστικά: «Η ιστορία της ΓΙΩΤΗΣ είναι συνυφασμένη με την έννοια της κοινωνικής προσφοράς και είμαστε ιδιαίτερα χαρούμενοι όταν παρουσιάζουμε ενέργειες όπως το ΖΑΧΑΡΟΠΛΑΘΟΥΜΕ, που συνδυάζει αξίες οι οποίες αποτελούν προτεραιότητα για τη ΓΙΩΤΗΣ, όπως είναι η δημιουργία σπιτικών συνταγών για εξασφαλισμένη ποιότητα, γεύση και οικονομία καθώς και η στήριξη των ευπαθέστερων κοινωνικών ομάδων».
«Η ανταπόκριση των φορέων της Κρήτης στην προσπάθειά μας αυτή υπήρξε συγκινητική και τους ευχαριστούμε ιδιαίτερα».