Παράσταση διαμαρτυρίας στο Περιφερειακό Γραφείο Ασύλου Θεσσαλονίκης, στην περιοχή της Λαχαναγοράς, για την ταλαιπωρία που υφίστανται οι πρόσφυγες στη διαδικασία αίτησης για άσυλο πραγματοποίησαν, το μεσημέρι, μέλη της Αντιρατσιστικής Πρωτοβουλίας.

Όπως υποστήριξαν τα μέλη της Αντιρατσιστικής Πρωτοβουλίας, σε αρκετά κέντρα φιλοξενίας δεν υπάρχει πρόσβαση στο διαδίκτυο για να μπορέσουν οι πρόσφυγες να κλείσουν ραντεβού με την Υπηρεσία Ασύλου, ενώ αρκετοί δεν έχουν την τεχνογνωσία να κάνουν βιντεοκλήση, γεγονός που τους κοστίζει τόσο σε χρήμα όσο και σε χρόνο.

Επίσης, για όσους ζουν στην περιοχή που καλύπτει το Γραφείο Ασύλου της Θεσσαλονίκης και κατορθώσουν να κλείσουν ραντεβού ανέφεραν πως είναι ιδιαίτερα δύσκολο να μεταβούν στην περιοχή της Λαχαναγοράς, στο πρώην Β’ ΚΤΕΟ, καθώς θα πρέπει να μετακινηθούν με δικά τους έξοδα και να εξυπηρετηθούν σε εξωτερικό χώρο.

Σύμφωνα με την Αντιρατσιστική Πρωτοβουλία, οι πρόσφυγες από το κλείσιμο του ραντεβού για την καταγραφή του αιτήματος μέχρι την τελική απόφαση «έρχονται αντιμέτωποι με ένα σωρό εμπόδια που τους φέρνουν απόγνωση και απελπισία».