Τα Social Media είναι ένα εργαλείο στα χέρια κάθε μαγαζάτορα, αλλά δεν είναι κατάλληλα μόνο για φτηνό και εύκολο marketing. Η αλήθεια είναι ότι πέρα από το να διαφημίσετε την προσφορά 1+1 στα ορεκτικά και να μιλήσετε για το σπέσιαλ της ημέρας, το κάθε social medium, όμως, έχει και κάτι διαφορετικό, κάτι παραπάνω να σας προσφέρει.
Facebook: Μέρος μίας μεγαλύτερης ομάδας
Το Facebook είναι το πιο δημοφιλές μέσο στην Ελλάδα και οι χρήστες του έχουν την τάση να δημιουργούν ομάδες. Χρησιμοποιήστε το, λοιπόν, για να δικτυωθείτε και να χτίσετε ένα χαρακτηριστικό προφίλ για το μαγαζί σας. Ομάδες ντόπιων παραγωγών και πωλητών χονδρικής, εταιρίες και οι υπάλληλοί τους που βρίσκονται κοντά στο μαγαζί σας, οι θαμώνες του μαγαζιού, ακόμα και τα υπόλοιπα – ίσως και ανταγωνιστικά – μπαρ και εστιατόρια της περιοχής είναι ό,τι χρειάζεστε για να δημιουργήσετε έναν πυρήνα γνωριμιών. Επίσης, μπορείτε και να έρθετε σε επαφή με άτομα που ψάχνουν να εργαστούν στο χώρο της εστίασης και της διασκέδασης, από chef, bartenders μέχρι εποχικούς σερβιτόρους και συγκροτήματα που θέλουν να παίξουν live μουσική, καθώς υπάρχουν πολλές σελίδες και ομάδες με αγγελίες ζήτησης εργασίας. Διαβάστε το θέμα στο supply.gr