Συνεχίζοντας τη στήριξη στις δράσεις της εθελοντικής αιμοδοσίας και στοχεύοντας στην ευαισθητοποίηση και αφύπνιση όλων των ανθρώπων που μπορούν να δώσουν αίμα, ο Βίκος επέλεξε ως «μέσο προτροπής» το Αττικό Μετρό. Στο Μετρό, το πιο σύγχρονο μέσo μαζικής μεταφοράς, κινούνται καθημερινά 650.000 επιβάτες όλων των ηλικιών, οι οποίοι όλοι αποτελούν τους μελλοντικούς εθελοντές αιμοδότες. Χρησιμοποιώντας στην καμπάνια ενημέρωσης ανθρώπινα πρόσωπα και έχοντας ως βασικό μήνυμα «Όσο φυσικό είναι να πίνεις νερό, τόσο φυσικό είναι να δίνεις αίμα», ο Βίκος στοχεύει στη διάδοση της ιδέας ότι πίσω από κάθε μονάδα (φιάλη) αίματος κρύβεται τουλάχιστον μία ανθρώπινη ζωή. Μία μονάδα (φιάλη) αίματος σώζει 3 ζωές. Τρεις ανθρώπους που χρειάζονται αίμα για την επιβίωσή τους. Γιατί τελικά, το να δίνεις αίμα είναι μια δράση που σου προσφέρει πολλαπλά πίσω.
Καμπάνια ενημέρωσης και προσέλκυσης εθελοντών αιμοδοτών
Ο Βίκος εν κινήσει… στο Μετρό
![Καμπάνια ενημέρωσης και προσέλκυσης εθελοντών αιμοδοτών](/files/1/2015/06/vikos3.jpg)