Τη δυνατότητα να υποβάλουν ηλεκτρονικά τα στοιχεία για την κατανάλωση ρεύματος, δίνει στους πελάτες της η ΔΕΗ μέσω της ιστοσελίδας της.
Όσοι καταναλωτές επιλέξουν την υπηρεσία αυτή, δεν θα λαμβάνουν πλέον λογαριασμούς «έναντι» αλλά θα πληρώνουν κάθε δίμηνο την αξία της πραγματικής τους κατανάλωσης – η ίδια υπηρεσία παρέχεται πάντως και τηλεφωνικά, στο τηλ. 10410.
Η καταχώριση της ένδειξης του μετρητή είναι μια από τις νέες υπηρεσίες που παρέχει η ΔΕΗ στους καταναλωτές μέσω της ιστοσελίδας της, όπως ανακοίνωσε σήμερα η επιχείρηση με αφορμή την αναβάθμιση του site. Παράλληλα η ΔΕΗ διαθέτει mobile εφαρμογές για συσκευές iPhone και android, ενώ εγκαινίασε την παρουσία της στις ιστοσελίδες κοινωνικής δικτύωσης.
Αναλυτικότερα, μέσω του ιστοτόπου www.dei.gr παρέχονται οι εξής υπηρεσίες:
-Πλοήγηση σε πανελλαδικό διαδραστικό χάρτη ευρέσεως καταστημάτων της ΔΕΗ και όλων των σημείων εξόφλησης λογαριασμών
-Εξόφληση του λογαριασμού ΔΕΗ μέσω e-banking, με πρόσβαση στα συστήματα των τραπεζών που υποστηρίζουν ηλεκτρονική πληρωμή των λογαριασμών της ΔΕΗ
-Αλλαγή των στοιχείων και της διεύθυνσης αποστολής του λογαριασμού ΔΕΗ (εκτός αν χρειάζεται υπεύθυνη δήλωση ηλεκτρολόγου εγκαταστάτη)
-Αναλυτική ενημέρωση για προγραμματισμένες διακοπές ρεύματος, ανά περιοχή
Πρόσβαση στις παραπάνω υπηρεσίες, και άμεση επικοινωνία με τη ΔΕΗ, προσφέρει αντιστοίχως η εφαρμογή για φορητές συσκευές με λειτουργικά συστήματα iOS και android. Η εφαρμογή είναι ήδη διαθέσιμη για τους κατόχους των smartphones, ενώ τις προσεχείς ημέρες θα διατεθεί στο κοινό και η έκδοση για iPad.
Η ΔΕΗ έχει ενεργοποιήσει λογαριασμό στο twitter, ενώ με τη χρήση της υπηρεσίας Flickr, δημιουργεί ψηφιακή βιβλιοθήκη εικόνων από τη δραστηριότητά της. Τέλος στο εταιρικό κανάλι της ΔΕΗ στο YouTube προβάλλονται βίντεο που αφορούν τις δραστηριότητες της Επιχείρησης.