Μπορεί οι Έλληνες καταναλωτές να καταλαμβάνουν μια από τις χαμηλότερες θέσεις μεταξύ των Ευρωπαίων όσον αφορά την κατά κεφαλήν κατανάλωση αβγών ετησίως, αλλά εθιμικά τον Απρίλιο, τον μήνα που συνήθως γίνεται ο πασχαλινός εορτασμός, «σπάζουν» συνολικά περίπου 250 εκατομμύρια αβγά. Δηλαδή περίπου το 15-20% της ετήσιας κατανάλωσης.
Όπως αναφέρει το δημοσίευμα της εφημερίδας «ΤΟ ΒΗΜΑ», μια ένδειξη αυτής της τάσης που παρατηρείται ταυτόχρονα με την διακίνηση των αβγών από τις αλυσίδες των σούπερ μάρκετ είναι ο περιορισμός των πωλήσεων από τις λαϊκές αγορές.
Παλαιότερα περίπου το 50% της διακίνησης των αβγών στα αστικά κέντρα γινόταν από τις κατά τόπους λαϊκές αγορές, λόγω όμως της ευαισθητοποίησης των καταναλωτών σε θέματα ασφάλειας τροφίμων, η πώληση στις λαϊκές έχει περιοριστεί.