Σταθερός παρέμεινε ο Δείκτης Οικονομικού Κλίματος στην Ελλάδα (γνωστός και ως ESI) τον Μάρτιο, ενώ υποχώρησε στην Ευρωζώνη και την Ευρωπαϊκή Ένωση, σύμφωνα με τα αποτελέσματα επιχειρηματικής και καταναλωτικής έρευνας που ανακοίνωσε η Ευρωπαϊκή Επιτροπή. Συγκεκριμένα, στην Ελλάδα ο δείκτης διαμορφώθηκε στις 101,3 μονάδες, όπως και τον Φεβρουάριο, ενώ στην Ευρωζώνη υποχώρησε στις 105,5 από 106,2 μονάδες και στην ΕΕ μειώθηκε στις 105,0 από 105,4 μονάδες.
Η διαμόρφωση του Economic Sentiment Indicator (όπως είναι το όνομα του δείκτη στα αγγλικά) στην Ελλάδα επηρεάσθηκε θετικά από την αύξηση της εμπιστοσύνης στους τομείς των Υπηρεσιών (στις 10,5 από 6,1 μονάδες), των Κατασκευών (στις -48,0 από -61,3 μονάδες) καθώς και από την αύξηση της Καταναλωτικής Εμπιστοσύνης (στις -31,6 από -33,3 μονάδες). Αρνητικά επηρεάσθηκε από τη μείωση της εμπιστοσύνης στη Βιομηχανία (στις -2,3 από -1,2 μονάδες) και το Λιανικό Εμπόριο (στις 7,4 από 13,3 μονάδες).
Σύμφωνα με το ΑΠΕ-ΜΠΕ, η μείωση του ESI στην Ευρωζώνη προέκυψε από τη σημαντικά χαμηλότερη εμπιστοσύνη στον τομέα της Βιομηχανίας και -σε μικρότερο βαθμό- των Υπηρεσιών, ενώ η εμπιστοσύνη αυξήθηκε στο Λιανικό Εμπόριο και τις Κατασκευές και παρέμεινε σταθερή μεταξύ των καταναλωτών. Μεταξύ των μεγαλύτερων οικονομιών της Ευρωζώνης, ο δείκτης αυξήθηκε σημαντικά στην Ισπανία (+2,3 μονάδες), ενώ μειώθηκε πολύ στη Γερμανία (-1,8 μονάδες) και την Ολλανδία (-1,3 μονάδες) και παρέμεινε σε γενικές γραμμές αμετάβλητος στη Γαλλία (+0,2 μονάδες) και την Ιταλία (-0,2 μονάδες).