Βήματα πίσω αναγκάζονται να κάνουν οι ξενοδόχοι καθώς και ορισμένοι επιχειρηματίες στη Μύκονο και τη Σαντορίνη. Τα δύο νησιά που εμφανίζουν για πρώτη φορά φέτος μετά από χρόνια, κάμψη στον αριθμό των επισκεπτών, αναγκάζονται να αναθεωρήσουν την πολιτική τους, μειώνοντας τις τιμές κατά περίπου 7%.
Δεδομένο μάλιστα θεωρείται ότι η κάμψη της προσέλευσης στα δύο πιο διάσημα νησιά της χώρα μας συνδέεται άμεσα με την τιμολογιακή τους πολιτική και τις δυσθεώρητες αυξήσεις που πραγματοποίησαν όλο το προηγούμενο διάστημα σε αγαθά και υπηρεσίες που προσέφεραν.
Σύμφωνα με τις εξειδικευμένης εταιρείας τουριστικών ερευνών Mabrian, προκύπτει ότι η ικανοποίηση από το προσφερόμενο προϊόν υποχώρησε κατά 1% στο 74, παρά το γεγονός ότι ο δείκτης ικανοποίησης από τα ξενοδοχεία στη Μύκονο ενισχύθηκε κατά 4%, φτάνοντας στο 82.
Η καταμέτρηση του Ινσιτούτου Συνδέσμου Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΙΝΣΕΤΕ), δείχνει την ίδια στιγμή ότι οι προγραμματισμένες θέσεις για τη Μύκονο είναι μειωμένες κατά 11,9% σε σχέση με πέρσι, ενώ η μείωση στις προγραμματισμένες αεροπορικές θέσεις φτάνει το 17,4%.