Διακόσια τριάντα ευρώ για αγορά φορητού υπολογιστή ή tablet, 12 ευρώ το μήνα για ευρυζωνική διαδικτυακή σύνδεση και μέχρι 60 ευρώ για υπηρεσίες υποστήριξης – συμβουλευτικής ενημέρωσης σε χρήση ΤΠΕ κατ’ οίκον θα λάβουν οι δικαιούχοι πολίτες του κοινωνικού μερίσματος που κατοικούν στις 8 Περιφέρειες Σύγκλισης που είναι: Ανατολική Μακεδονία−Θράκη, Ήπειρος, Θεσσαλία, Ιόνια Νησιά, Δυτική Ελλάδα,Πελοπόννησος, Βόρειο Αιγαίο, Κρήτη.
Σύμφωνα με το ΦΕΚ οι δικαιούχοι ανέρχονται σε 289.237 ενώ ωφελούμενοι είναι όλοι οι δικαιούχοι πολίτες του κοινωνικού μερίσματος, όπως ορίζονται στην κείμενη νομοθεσία και τηρούνται στο ηλεκτρονικό αρχείο της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων [ΓΓΠΣ]. Η διεύθυνση κατοικίας των ωφελουμένων πολιτών, θεωρείται η δηλωθείσα στο Πληροφοριακό Σύστημα «TAXISNET».
Πως θα εξαργυρώσετε το κουπόνι
Ο κάθε ενδιαφερόμενος θα μπορεί, μέσω της ιστοσελίδας της Δράσης και με χρήση των διαπιστευτηρίων (username/password) του πληροφοριακού συστήματος «TAXISNET» της Γ.Γ.Π.Σ. να δει αν είναι επιλέξιμος ωφελούμενος της Δράσης. Θα μπορεί να τυπώνει το μοναδικό κωδικό του κουπονιού που του αντιστοιχεί ή να το λάβει στο e−mail του ή στο κινητό του. Στη συνέχεια θα μπορεί να επισκέπτεται το Web Site της Δράσης και να αναζητήσει Παρόχους/Προμηθευτές που έχουν κατάστημα στην περιοχή του και να εντοπίζει τις Προσφορές «Πακέτα» που τον ενδιαφέρουν.
Στο κατάστημα ο ωφελούμενος προσέρχεται με το προσωπικό του κουπόνι που θα έχει εκτυπώσει (ή θα το έχει στο κινητό του) και με την αστυνομική του ταυτότητα/διαβατήριο. Ο υπάλληλος του Παρόχου/ Προμηθευτή θα πρέπει μέσω του ΠΣ της δράσης να ελέγξει τα στοιχεία του ωφελούμενου καθώς και αν το ηλεκτρονικό κουπόνι είναι ενεργό ή έχει χρησιμοποιηθεί.
Ο ωφελούμενος επιλέγει υποχρεωτικά Συσκευή και Τηλεπικοινωνιακή Σύνδεση και προαιρετικά, Υποστήριξη/ Συμβουλευτική Ενημέρωση. Το κατάστημα καταχωρεί την παραγγελία του ωφελούμενου μαζί με όλα τα απαραίτητα στοιχεία (ενδεικτικά: Serial Number συσκευής κλπ) στο ΠΣ της Δράσης.
Τα παραστατικά που θα εκδώσουν οι Πάροχοι/Προμηθευτές και οι τηλεπικοινωνιακοί πάροχοι, θα πρέπει να περιλαμβάνουν σε εμφανές σημείο τον μοναδικό Κωδικό Κουπονιού του ωφελούμενου. Παραστατικό που δε φέρει το σωστό Κωδικό Κουπονιού ΔΕΝ θα είναι επιλέξιμο από τη Δράση.
Πριν την ολοκλήρωση της διαδικασίας, ο ωφελούμενος θα πρέπει να υπογράψει όλα τα απαραίτητα έγγραφα που θα εκδοθούν και τυπωθούν στο κατάστημα από το πληροφοριακό σύστημα της Δράσης (ενδεικτικά: Φόρμα Επιλογής προϊόντων ωφελούμενου Υπεύθυνη Δήλωση ωφελούμενου, Σύμβαση μεταξύ Παρόχου/Προμηθευτή και ωφελούμενου, κλπ) καθώς και από τους Παρόχους/Προμηθευτές (ενδεικτικά: Τηλεπικοινωνιακό Συμβόλαιο, Δελτίο Αποστολής−Τιμολόγιο Εξοπλισμού,κλπ).
Οι ωφελούμενοι μπορούν να ελέγξουν στο Web Site της Δράσης, εάν ο Κωδικός Κουπονιού αντιστοιχεί στα προϊόντα (συσκευή, σύνδεση και υποστήριξη/συμβουλευτική ενημέρωση) που προμηθεύτηκε.
Στο ΦΕΚ τονίζεται ότι το κουπόνι θα μπορεί να “εξαργυρώνεται” μόνο σε ένα φυσικό κατάστημα ενός Παρόχου/Προμηθευτή. Σε περίπτωση μη ολοκλήρωσης της “εξαργύρωσης” το κουπόνι ακυρώνεται και η διαδικασία επαναλαμβάνεται στον ίδιο ή σε άλλο Πάροχο.
Δείτε εδώ το ΦΕΚ
Καλόγηρος Βασίλειος