Η επενδυτική στρατηγική της Sprider Stores εν μέσω κρίσης με εξορθολογισμό του δικτύου, σημαντικές επενδύσεις και αναβάθμιση της προϊοντικής γκάμας, παρουσιάστηκε σήμερα σε συνέντευξη τύπου που πραγματοποιήθηκε στο concept store στη Βάρη.

O Πρόεδρος της εταιρίας, Αθανάσιος Χατζηιωάννου, τόνισε ότι η Sprider Stores είναι η μεγαλύτερη ελληνική επιχείρηση στον κλάδο της με 6% μερίδιο αγοράς και ότι «όλες οι επενδυτικές κινήσεις είναι η καλύτερη απόδειξη και η απάντησή μας ότι η Sprider Stores είναι εδώ συνεχίζοντας την αναπτυξιακή της πορεία».

Μέσα από το νέο concept τα καταστήματα Sprider Stores θα διαθέτουν ξεχωριστά τμήματα: KIDS για αγόρια και κορίτσια, Aggressive νεανικό casual ντύσιμο (αντρικό και γυναικείο), Soul Rebel casual ντύσιμο (αντρικό και γυναικείο), Emilio Corali επίσημο ντύσιμο και κουστούμια, τμήμα εσωρούχων όπου θα διατίθενται και τα εσώρουχα Belinda, τμήμα αθλητικών που θα περιλαμβάνει και είδη άλλων γνωστών brands, τμήμα υποδημάτων και φυσικά το ιδιαίτερο τμήμα Sprider Home.

Πρόκειται για ένα multibrand μοντέλο κάτω από την ομπρέλα των Sprider Stores, που δημιουργεί τις κατάλληλες προϋποθέσεις για την υποδοχή μίας σπουδαίας συνεργασίας η οποία ενισχύει το fashion statement των SPRIDER STORES: τη συνεργασία με τον Σάκη Ρουβά για την Sakis Private Collection, μία σειρά μόδας που επιμελήθηκε προσωπικά ο Σάκης Ρουβάς και θα διατίθεται αποκλειστικά στα Sprider Stores.

Η τολμηρή στρατηγική υπήρξε ανέκαθεν εγγενές στοιχείο της ταυτότητας και του χαρακτήρα της Sprider Stores που έχει καταφέρει να αυξήσει το δίκτυο, τις πωλήσεις και τη διείσδυσή της με εντυπωσιακό ρυθμό φτάνοντας στα 109 καταστήματα στη Νοτιοανατολική Ευρώπη, αποτελώντας μία από τις 2 πρώτες αλυσίδες επώνυμης «οικονομικής μόδας» στην Ελλάδα με πωλήσεις 163,9 εκατ. ευρώ το 2009.

Σήμερα, αξιοποιώντας με ρεαλισμό την πολύχρονη εμπειρία στην αγορά της οικονομικής μόδας και τα ανταγωνιστικά της πλεονεκτήματα η SPRIDER STORES κεφαλαιοποιεί την αναγνωρισιμότητα του brand «Sprider Stores» και την εδραιωμένη σχέση εμπιστοσύνης που έχει αναπτυχθεί τα τελευταία χρόνια με τους καταναλωτές για να αντιδράσει δυναμικά στην κρίση και να θέσει τις βάσεις για την μετά-κρίση εποχή.