«Μετά από το επιτυχημένο λανσάρισμα του Vype, λίγους μήνες πριν, το λανσάρισμα του glo στην ελληνική αγορά αντιπροσωπεύει μια στρατηγική κίνηση για την British American Tobacco στην Ελλάδα. Αποδεικνύει τη σημασία της χώρας για την εταιρεία, καθώς καθιστά την Ελλάδα μια από τις πρώτες χώρες παγκοσμίως, που θα διαθέτει την πλήρη γκάμα των Προϊόντων Επόμενης Γενιάς του Ομίλου», δήλωσε ο Γενικός Διευθυντής της British American Tobacco για τη Νότια Ευρώπη, κ. Andrea Conzonato, κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης για το λανσάρισμα του glo, που αποτελεί τη ναυαρχίδα των προϊόντων θερμαινόμενου καπνού του Ομίλου. Η κίνηση αυτή σηματοδοτεί την περαιτέρω δέσμευση από την British American Tobacco για επενδύσεις στην Ελλάδα, με 150 εκατομμύρια ευρώ τα επόμενα δύο χρόνια και τη δημιουργία 250 νέων θέσεων εργασίας έως τα τέλη του 2019, όπως ανακοινώθηκε παρουσία του αντιπροέδρου της κυβέρνησης, κ. Γιάννη Δραγασάκη, του αντιπροέδρου της Νέας Δημοκρατίας, κ. Κωστή Χατζηδάκη και πολλών ακόμη επισήμων καλεσμένων. Όσον αφορά το glo, πρόκειται για ένα προϊόν δυνητικά μειωμένου κινδύνου, με το αερόλυμα που σχηματίζεται από τη θέρμανση, να παράγει μια φυσική γεύση καπνού, αντίστοιχη με αυτή του κλασικού τσιγάρου, αλλά με περίπου 90%-95% λιγότερες τοξικές ουσίες σε σχέση με τον καπνό του τσιγάρου (μεταξύ των 9 βλαβερών τοξικών ουσιών που ο ΠΟΥ συστήνει τη μείωσή τους στον καπνό του τσιγάρου). Η συσκευή είναι εύχρηστη και θερμαίνει ειδικά σχεδιασμένες ράβδους καπνού (NEO Sticks) χωρίς καύση. Στην Ελλάδα είναι διαθέσιμη μέσω των καταστημάτων και του ηλεκτρονικού καταστήματος της NOBACCO (nobacco.gr/glo), ενώ οι ράβδοι καπνού διατίθενται και σε άλλα σημεία πώλησης σε ολόκληρη τη χώρα. Το πρώτο λανσάρισμα του glo έγινε με μεγάλη επιτυχία στην Ιαπωνία. Από τότε επεκτάθηκε σε διάφορες αγορές, μεταξύ άλλων στον Καναδά, στη Νότια Κορέα, στη Ρωσία, στην Ιταλία και στη Ρουμανία. Έχει λιγότερη μυρωδιά και καθόλου στάχτη. Άλλο ένα βασικό πλεόνεκτημά του είναι η απλότητα: η συσκευή διαθέτει μόνο ένα κουμπί και διαρκεί για έως και 30 χρήσεις χωρίς να χρειάζεται επαναφόρτιση μετά από την κάθε χρήση.
Συμβολή 2,3 δισ. ευρώ στα κρατικά έσοδα
Είναι χαρακτηριστικό ότι η British American Tobacco έχει επενδύσει πάνω από 2,5 δισεκατομμύρια δολάρια τα τελευταία έξι χρόνια στην έρευνα και ανάπτυξη των εναλλακτικών στο κάπνισμα, προϊόντων με δυνητικά μειωμένο κίνδυνο, όπως τα προϊόντα θερμαινόμενου καπνού και τα προϊόντα ατμίσματος, με στόχο να ηγηθεί της αγοράς σε αυτόν τον τομέα. Πάνω από 1.500 επιστήμονες και ειδικοί εργάζονται παγκοσμίως στα κέντρα Έρευνας και Ανάπτυξης της εταιρείας, με στόχο να εξασφαλίσουν ότι οι ενήλικες καπνιστές έχουν στη διάθεσή τους μια ευρεία γκάμα καινοτόμων προϊόντων. «Συνεπείς με τον στόχο της British American Tobacco να προσφέρουμε στους ενήλικες καταναλωτές εναλλακτικές επιλογές στο κάπνισμα, υποδεχόμαστε με μεγάλο ενθουσιασμό το glo στην Ελλάδα. Με τη φιλοδοξία να ηγηθεί της κατηγορίας των Προϊόντων Επόμενης Γενιάς και έχοντας επενδύσει σημαντικά σε αυτήν, η British American Tobacco αποδεικνύει έμπρακτα τη δέσμευση της εταιρείας να συνεχίσει να στηρίζει την ανάκαμψη της Ελλάδας», τόνισε από την πλευρά του ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της British American Tobacco Hellas, κ. Juan José Marco. Και πράγματι, μέσα και από τις δυνατότητες που ανοίγονται από την ανάπτυξη στον τομέα αυτόν, η British American Tobacco Hellas επενδύει στην ελληνική οικονομία το ποσό των 150 εκατομμυρίων ευρώ τα επόμενα δύο χρόνια, ενισχύοντας τους Έλληνες λιανεμπόρους, προμηθευτές και εργαζόμενους. Παράλληλα, επεκτείνει το Διεθνές Διαμετακομιστικό Κέντρο στον Πειραιά, το οποίο συνεχίζει να συμβάλλει στις αναπτυξιακές προσπάθειες της χώρας. Το λανσάρισμα του glo αποτελεί σημαντική βάση για αυτή την επένδυση, καθώς δημιουργεί αμέσως 100 νέες θέσεις εργασίας και συνολικά 250 νέες θέσεις εργασίας μέχρι και το τέλος του επόμενου έτους. Ουσιαστικά σηματοδοτεί τη συνέχεια της σημαντικής συμβολής της British American Tobacco στην ελληνική οικονομία τα τελευταία χρόνια. Από το 2013 η εταιρεία έχει συμβάλλει με 2,3 δισεκατομμύρια ευρώ στα κρατικά έσοδα, αποτελώντας έναν πυλώνα στήριξης εν μέσω κρίσης. Την ίδια περίοδο, έχει επίσης στηρίξει με 320 εκατομμύρια ευρώ τις ελληνικές επιχειρήσεις και με περίπου 80 εκατομμύρια ευρώ τους Έλληνες αγρότες, αγοράζοντας περίπου το 20% βασικών ελληνικών ποικιλιών καπνού.
Γύρω στα 2,5 εκατ. εμπορευματοκιβώτια φτάνουν στον Πειραιά
Το λανσάρισμα του νέου προϊόντος θα αυξήσει σημαντικά τη διακίνηση εμπορευματοκιβωτίων στο Διεθνές Διαμετακομιστικό Κέντρο της British American Tobacco στον Πειραιά και θα στηρίξει περαιτέρω την επέκταση του λιμανιού. Το Διεθνές Διαμετακομιστικό Κέντρο, που διακινεί μέσω του Πειραιά, προϊόντα αξίας 1,1 δισεκατομμυρίων ευρώ ετησίως σε άλλες χώρες, αναμένεται να επεκταθεί σημαντικά. Σήμερα, περίπου 2,5 εκατομμύρια εμπορευματοκιβώτια έρχονται ετησίως από τα εργοστάσια της British American Tobacco στην Ελλάδα. Ο αντιπρόεδρος της κυβέρνησης, κ. Γιάννης Δραγασάκης, με αφορμή την έλευση του glo στην Ελλάδα και αναφερόμενος στην επένδυση της εταιρείας στη χώρα μας, σημείωσε: «Εκ μέρους της κυβέρνησης και του πρωθυπουργού καλωσορίζω θερμά την απόφαση της British American Tobacco να πραγματοποιήσει στην Ελλάδα μια σημαντική επένδυση, η οποία βρίσκεται από πολλές απόψεις σε αντιστοιχία με τους αναπτυξιακούς στόχους της χώρας. Και είναι σημαντική επένδυση διότι μέχρι τέλος του 2019 πρόκειται να δημιουργήσει 250 νέες θέσεις εργασίας. Επίσης, γιατί η χώρα μας θα είναι από τις πρώτες στις οποίες θα κυκλοφορήσουν όλα τα προϊόντα της επόμενης γενιάς και μειωμένου κινδύνου της εταιρείας. Η απόφαση της British American Tobacco στέλνει ένα μήνυμα εμπιστοσύνης για την Ελλάδα ως επενδυτικό προορισμό. Από την άλλη πλευρά πρόκειται για μία επιχειρηματική απόφαση η οποία έχει όλες τις προϋποθέσεις επιτυχίας και πιστεύω ότι θα δικαιωθεί». Ο επικεφαλής του τμήματος ερευνών για τα προϊόντα δυνητικά μειωμένου κινδύνου του Ομίλου της British American Tobacco, Δρ. James Murphy, είπε: «Αναπτύξαμε το glo με στόχο να προσφέρουμε στους ενήλικες καπνιστές μια εμπειρία αντίστοιχη του καπνίσματος, αλλά με δυνητικά μειωμένο κίνδυνο σε σχέση με το συμβατικό τσιγάρο. Είναι ευρέως αποδεκτό ότι η καύση του τσιγάρου παράγει πολλές από τις τοξικές ουσίες που σχετίζονται με το κάπνισμα. Αποφεύγοντας την καύση, το glo παράγει περίπου 90%-95% λιγότερες τοξικές ουσίες σε σχέση με τα τσιγάρα». Τέλος, ο Διευθύνων Σύμβουλος της NOBACCO, κ. Μάρκος Μαρκόπουλος, επισήμανε: «Πρόκειται για μια ιδιαίτερα σημαντική ημέρα για εμάς, καθώς το λανσάρισμα του glo σηματοδοτεί το πέρασμα της NOBACCO σε μια νέα εποχή. Πλέον, η εταιρεία μας γίνεται η πρώτη στον κλάδο της στην Ευρώπη που είναι σε θέση να προσφέρει στον καταναλωτή όλες τις νόμιμες, ασφαλείς και εξελιγμένες εναλλακτικές στο κλασικό τσιγάρο λύσεις, παραμένοντας πιστή στην αποστολή της: να είναι δίπλα σε όλους όσοι σκέφτονται να κάνουν την επιλογή ζωής και να αφήσουν πίσω τους το παραδοσιακό κάπνισμα. Σε όλους αυτούς λέμε ότι από σήμερα όλα πλέον είναι στο χέρι τους. Γιατί τώρα η Nobacco τους δίνει τη Δύναμη της Επιλογής».