Σε πορεία πλήρους αναδιάρθρωσης βρίσκεται ο κλάδος αυτοκίνητων στην Ελλάδα καθώς οι πωλήσεις αυτοκινήτων διαρκώς μειώνονται, ενώ οι ελάχιστοι αγοραστές προτιμούν μικρού κυβισμού και αξίας οχήματα.
Στο πρώτο τρίμηνο του 2012 πωλήθηκαν μόλις 17.179 καινούργια επιβατηγά μοντέλα, δηλαδή 32% λιγότερα σε σχέση με το αντίστοιχο διάστημα του 2011, όταν είχαν ταξινομηθεί 25.267 Ι.Χ.
Το 70% των αγορών γίνεται σε συνδυασμό με την απόσυρση παλαιού οχήματος, ενώ σχεδόν μία στις τρεις πωλήσεις αφορά εταιρικά αυτοκίνητα.
Το 91% των μοντέλων που έχουν ταξινομηθεί διαθέτει κινητήρες έως 1.600 κ.εκ, το 73% των εν λόγω Ι.Χ. κόστιζε λιγότερο από 20.000 ευρώ, το 80% ανήκε στις τρεις μικρότερες κατηγορίες (μίνι, σούπερ μίνι και κόμπακτ), ενώ στο 25% της αγοράς έχει ανέλθει το ποσοστό των ντιζελοκίνητων οχημάτων.
Στα μερίδια αγοράς προηγείται η Opel με 14,6% και 2.509 ταξινομήσεις ενώ την τριάδα συμπληρώνουν η Volkswagen με 11,1% και 1.910 πωλήσεις και η Toyota με 9,5% και 1.637 πωλήσεις.