Δεν βρήκαν την ανάλογη ανταπόκριση από τους καταναλωτές οι δελεαστικές τιμές σε τρόφιμα, παιχνίδια, δώρα, ένδυση και γενικά οι προσφορές σε παραδοσιακά πασχαλινά είδη, σύμφωνα με εκπροσώπους του εμπορικού κόσμου
Αναφορικά με τις λιανικές πωλήσεις της φετινής εορταστικής αγοράς, τα πρώτα προκαταρκτικά στοιχεία δείχνουν ότι ο μέσος όρος του πασχαλινού τζίρου μειώθηκε κατά ποσοστό 20%, σε σχέση με τον αντίστοιχο του 2011, ο οποίος είχε παρουσιάσει μείωση κατά 15%.
Πιο αναλυτικά, ο τζίρος στα είδη διατροφής μειώθηκε περαιτέρω από 11% πέρυσι στο -15% φέτος, ενώ στα οικιακά είδη από -20% πέρυσι στο -30% φέτος. Η ένδυση και η υπόδηση κατέγραψε για άλλη μια φορά τη μεγαλύτερη μείωση από -25% πέρυσι, στο -35% φέτος, με μοναδική εξαίρεση τα παιδικά ρούχα και παπούτσια, όπου η κίνηση μειώθηκε περίπου κατά 20%.
Τέλος, στα είδη δώρων και παραδοσιακών αγαθών, όπως λαμπάδες και παιχνίδια, καταγράφεται μικρότερη μείωση (-18%), σε σύγκριση πάντα με την περσινή, επίσης φτωχή, πασχαλινή περίοδο.