«Δεν θα γίνουμε ποτέ καλοί Γερμανοί, αλλά πρέπει να γίνουμε εξαιρετικοί Έλληνες». Με αυτήν τη φράση, ο διεθνούς φήμης marketeer και brand strategist Πίτερ Οικονομίδης, που, μεταξύ άλλων, έχει συμμετάσχει από την πρώτη στιγμή στη διαφημιστική καμπάνια «Think Different», η οποία επανέφερε την υπό χρεοκοπία «Apple» στη ζωή, περιέγραψε την άποψή του για το πού πρέπει να ποντάρει η Ελλάδα, προκειμένου να βελτιώσει τo brand της στο εξωτερικό.
Μιλώντας στο 1ο Thessaloniki Summit, ανέφερε ότι οι καταναλωτές πιθανότατα δεν θα αγόραζαν ένα ελληνικό αυτοκίνητο, αλλά αυτό που πρεσβεύει η Ελλάδα εμπνέει. «Η Ελλάδα μπορεί να γίνει η Apple της Μεσογείου. Είμαστε η αγαπημένη χώρα του κόσμου. Ταυτόχρονα, όμως, οι άνθρωποι λένε “ωραία χώρα για την να επισκεφτεί κάποιος, αλλά δεν θα επένδυα εκεί”», είπε χαρακτηριστικά.
«Σήμερα λέμε για την Ελλάδα ότι είναι all time classic. Εγώ όμως, εμείς, δεν είμαστε all time classic, δεν είμαστε μουσειακά είδη. Για να επενδύσει κάποιος εδώ, πρέπει να δημιουργήσουμε ένα μέλλον που εμπνέει, να κάνουμε πράξη το think big. Τι έχουμε σήμερα στην Ελλάδα; Έχουμε εξαιρετικούς επιχειρηματίες, αλλά όχι οικοσύστημα που να τους στηρίζει. Έχουμε την ελληνική διασπορά. Αυτό σημαίνει ότι δεν είμαστε δέκα εκατομμύρια, είμαστε 20, είναι άλλοι δέκα εκεί έξω που μοιράζονται τις ίδιες αξίες με εμάς. Κι έχουμε και μία κυβέρνηση που μου δίνει την αίσθηση ότι ποινικοποιεί το κέρδος, ενώ το ελάχιστο που θα μπορούσε να κάνει είναι να μην εμποδίζει», πρόσθεσε.
«Το Δουβλίνο είναι μία πολύ ωραία πόλη, αλλά δεν έχει καλό καιρό. Η Θεσσαλονίκη είναι, επίσης, μία ωραία πόλη κι έχει και ωραίο καιρό. Δεν μπορείς να φτιάξεις τον καιρό, αλλά πρέπει να φτιάξεις την οικονομία», κατέληξε, σημειώνοντας ότι το rebranding της Ελλάδας είναι εφικτό, γίνεται.