Το 2024 αποτέλεσε έτος – ορόσημο για την Ηπειρωτική Βιομηχανία Εμφιαλώσεων, με το Φυσικό Μεταλλικό Νερό Βίκος να κατακτά την πρώτη θέση στην αγορά, με μερίδιο 20,4%, ενώ η οικογενειακή επιχείρηση σημείωσε ακόμη μία «ροζ» επιτυχία αφού το Βίκος Pink Grapefruit εμφάνισε εκρηκτική άνοδο 121,74%, εδραιώνοντας τη θέση του στην κατηγορία των mixers.
Για το 2025, όπως δήλωσε ο Chief Marketing Officer κ. Κωνσταντίνος Σεπετάς, η διοίκηση παραμένει αισιόδοξη για διατήρηση της ανοδικής τροχιάς. Και αυτό γιατί η εταιρεία ποντάρει στη νέα σειρά Cool Tea που ξεκίνησε να τοποθετεί στα ράφια των σούπερ μάρκετ αλλά και την προσθήκη – έκπληξη μίας νέας πρότασης στα mixers, με το Aegean Tonic.
Εξάλλου, σύμφωνα με όσα ανέφερε ο κ. Σεπετάς, κατά τη διάρκεια ενημέρωσης στο πλαίσιο της φετινής έκθεσης HORECA, η δυναμική ανάπτυξη της Βίκος δεν περιορίζεται μόνο στην πρωτοκαθεδρία του Φυσικού Μεταλλικού Νερού, αλλά και σε άλλες κατηγορίες. Χαρακτηριστικά αναφέρθηκε στο παράδειγμα της Βίκος Cola, η οποία σημείωσε ανάπτυξη 14,36% το 2024.
Σχολιάζοντας τις προκλήσεις για το 2025 και απαντώντας σε ερώτηση σχετικά με το ενδεχόμενο ανατιμήσεων ο κ. Σεπετάς τόνισε ότι: «Κοιτάμε τα προϊόντα μας να έχουν την κατώτερη δυνατή τιμή στην ποιότητα που προφέρουμε», διευκρινίζοντας ότι η μόνη ανατίμηση που σημειώθηκε πέρυσι ήταν λόγω «της ραγδαίας αύξησης της τιμής στο πορτοκάλι».
![](/image/s320x/file/files/1/2025/02/%CE%92%CE%99%CE%9A%CE%9F%CE%A3.jpg)
Φυσικό μεταλλικό νερό
Σύμφωνα με στοιχεία της NielsenIQ, το Φυσικό Μεταλλικό Νερό Βίκος επιβεβαίωσε την κυριαρχία του, κατακτώντας την πρώτη θέση στην αγορά με μερίδιο 20,4%. Σε μια κατηγορία που γνώρισε ανάπτυξη 10,2%, με τον συνολικό όγκο να ανέρχεται σε 915.639.567 λίτρα το 2024, η Βίκος ξεχώρισε με αύξηση 18,7%. Ο όγκος πωλήσεων του προϊόντος αυξήθηκε από 157.520.558 λίτρα το 2023 σε 187.019.709 λίτρα το 2024, αφήνοντας τον δεύτερο επώνυμο ανταγωνιστή πίσω κατά 1,7 μονάδες.
Όπως αναφέρει η εταιρεία, «η πρωτιά αυτή είναι το αποτέλεσμα της αδιαπραγμάτευτης εμπιστοσύνης των ελλήνων καταναλωτών και της στρατηγικής προσήλωσης σε καινοτομία και δυναμικές συνεργασίες. Η επιτυχία, του Φυσικού Μεταλλικού Νερού Βίκος είναι πολλά περισσότερα από έναν αριθμό. Είναι η αναγνώριση της αφοσίωσης στην ποιότητα, στο υπεύθυνο επιχειρείν, στην προσφορά στην κοινωνία, στην εξέλιξη του ανθρώπινου δυναμικού και στη δέσμευση για ένα πιο βιώσιμο μέλλον».
![](/image/s320x/file/files/1/2025/02/%CE%92%CE%99%CE%9A%CE%9F%CE%A3-1.jpg)
Βίκος Cola, Mixers και νέα προϊόντα
Η Βίκος Cola κατέγραψε σημαντική ανάπτυξη 14,36% το 2024, κατακτώντας μερίδιο αγοράς 6,7%. Οι επιδόσεις του προϊόντος στην αγορά των σούπερ μάρκετ ξεχώρισαν, σημειώνοντας αύξηση 17,88%, γεγονός που αποδεικνύει τη σταθερά αυξανόμενη προτίμηση των καταναλωτών. Ιδιαίτερη αίσθηση προκάλεσε η εκρηκτική άνοδος του Βίκος Pink Grapefruit, το οποίο κατέγραψε εντυπωσιακή αύξηση 121,74% στην κατηγορία των mixers.
Ανταποκρινόμενη στις τάσεις της αγοράς και τις προτιμήσεις των καταναλωτών, η Βίκος λάνσαρε και το νέο της προϊόν, το παγωμένο τσάι. Βασισμένο στο φυσικό μεταλλικό νερό Βίκος, το Cool Tea προσφέρεται σε τρεις γεύσεις – Λεμόνι, Ροδάκινο και Πράσινο Τσάι με Λεμόνι χωρίς ζάχαρη ενώ στόχος είναι να προστεθεί μία ακόμη γεύση μέχρι το καλόκαιρί.
Επενδύσεις και στρατηγική ανάπτυξη
Ο κύκλος εργασιών της οικογενειακής επιχείρησης, η οποία ιδρύθηκε το 1990 και αποτελεί μία από τις πλέον γνωστές και καταξιωμένες εταιρείες στο χώρο των εμφιαλωμένων νερών κατέγραψε αύξηση 12,5% το 2024, ξεπερνώντας τα 127 εκατ. ευρώ από περίπου 113 εκατ. ευρώ το 2023.
Η εταιρεία επενδύει σε καινοτόμες τεχνολογίες, ενισχύει την παραγωγή της και δεσμεύεται για μια ακόμα πιο βιώσιμη και δυναμική πορεία. Παράλληλα, το brand Βίκος ενισχύει διαρκώς την παρουσία του στον στρατηγικό τομέα της HORECA με σταθερές συνεργασίες και αυξανόμενη ζήτηση από επιχειρήσεις του κλάδου της φιλοξενίας και της εστίασης.