Πάρτι φοροδιαφυγής έχουν στήσει οι influencers που διαφημίζουν προϊόντα στα social media, χωρίς να κόβουν ούτε μισή απόδειξη, αξιοποιώντας όλες τις «γκρίζες» ζώνες.

Ένας influencer που έχει μέχρι 100.000 ακολούθους αποκομίζει, σύμφωνα με το Star, για ένα ποστ, από 300 έως 600 ευρώ και για ένα story περίπου 300 ευρώ.  

Οι influencers με 100.000 μέχρι 500.000 ακολούθους, για μία μόνο δημοσίευση παίρνουν μέχρι και 5.000 ευρώ, ενώ για ένα και μόνο στόρι 2.500 ευρώ.

Από τους 500.000 ακολούθους μέχρι το 1.000.000 η δημοσίευση χρεώνεται έως και 10.000 ευρώ και το ένα στόρι μπορεί να φτάσει τα 6.500 ευρώ.  

Για τα τους «βασιλιάδες» των social media που ξεπερνούν το 1.000.000 ακολούθους, οι χρεώσεις «ζαλίζουν» και ξεπερνούν κατά πολύ τα 10.000 ευρώ.

Πώς ξεφεύγουν από τους ελεγκτικούς μηχανισμούς

Ωστόσο, πολλοί influencers καταφέρνουν -μέχρι τώρα τουλάχιστον- να… ξεγλιστρούν από τις Αρχές, είτε χρησιμοποιώντας για εμπορικές προωθήσεις τα στόρι που σβήνονται μέσα σε 24 ώρες είτε δικαιολογώντας τις αναρτήσεις τους ως ανταποδοτική δωρεάν διαφήμιση μιας υπηρεσίας που δέχτηκαν, όπως -για παράδειγμα- θεραπείες από κέντρα αισθητικής, διαμονή σε ξενοδοχείο, καλλυντικά κ.ά.

«Κανείς δεν θα γλιτώσει» απαντούν οι ελεγκτικές υπηρεσίες, που «χτενίζουν» το διαδίκτυο με σούπερ λογισμικό.