Το Netflix ανακοίνωσε αύξηση 15% στα έσοδά του για το τρίτο τρίμηνο, φτάνοντας τα 9,8 δισεκατομμύρια δολάρια, ξεπερνώντας ελαφρώς τις προβλέψεις, ενώ οι συνδρομητές αυξήθηκαν παρά τη μείωση των παγκόσμιων επιτυχιών λόγω των περσινών απεργιών στο Χόλιγουντ.

Η αμερικανική υπηρεσία streaming προσέθεσε 5,1 εκατομμύρια συνδρομητές κατά τη διάρκεια του τριμήνου, ξεπερνώντας τις εκτιμήσεις και αντικρούοντας τους φόβους ότι δεν είχε παράγει αρκετές νέες «must-see» εκπομπές για να προσελκύσει νέους πελάτες. Οι μετοχές της αυξήθηκαν κατά 5% στις μεταμεσονύκτιες συναλλαγές.

Όπως αναφέρουν οι Financial Times παρά το γεγονός ότι η αυστηροποίηση της χρήσης κωδικών πρόσβασης ενίσχυσε την ανάπτυξη των συνδρομητών, οι αναλυτές αναρωτιούνται πότε αυτό το αποτέλεσμα θα φτάσει στο όριό του. Η αύξηση των συνδρομητών στο τρίμηνο ξεπέρασε τις προσδοκίες, αλλά ήταν σημαντικά χαμηλότερη από την αντίστοιχη περσινή περίοδο.

Οι επιτυχίες του τριμήνου περιλαμβάνουν νέες σειρές όπως το «The Perfect Couple», το «Nobody Wants This» και το »Tokyo Swindlers», σύμφωνα με την εταιρεία.

Netflix

Ο Ted Sarandos, συνδιευθύνων σύμβουλος, δήλωσε σε συνομιλία με αναλυτές ότι αισθάνεται «πολύ καλά» για την πορεία της εταιρείας τον επόμενο χρόνο.

Το Netflix επενδύει δυναμικά σε ζωντανά αθλητικά γεγονότα, όπως το «WWE Monday Night Raw» και τους αγώνες αμερικανικού ποδοσφαίρου NFL κατά τις γιορτές, με το ζωντανό περιεχόμενο να θεωρείται ως «ραντεβού για παρακολούθηση» για τους συνδρομητές και διαφοροποιώντας το από τους ανταγωνιστές του στην αναζήτηση νέων θεατών.

Σε επιστολή προς τους μετόχους, το Netflix ανέφερε: «Υλοποιήσαμε το σχέδιό μας για να επιταχύνουμε ξανά την ανάπτυξή μας και είμαστε ενθουσιασμένοι να κλείσουμε δυναμικά τη χρονιά με ένα εξαιρετικό πρόγραμμα για το τέταρτο τρίμηνο, που περιλαμβάνει τη δεύτερη σεζόν του «Squid Game», την αναμέτρηση Jake Paul/Mike Tyson και δύο αγώνες NFL την ημέρα των Χριστουγέννων».

Ο Mike Proulx, διευθυντής της Forrester Research, δήλωσε: «Με κάθε τρίμηνο, το Netflix μοιάζει όλο και περισσότερο με την παραδοσιακή τηλεόραση. Η εταιρεία βρίσκεται σε μια έξαρση ζωντανών προγραμμάτων, που έχει να κάνει με την προσέλκυση διαφημιστικών εσόδων, ώστε να διαφοροποιήσει τις πηγές εσόδων της».

Για το 2024, το Netflix αναμένει αύξηση των εσόδων κατά 15%, στο ανώτερο όριο των προβλέψεών του και λειτουργικό περιθώριο 27%. Το λειτουργικό περιθώριο ήταν 30% το τρίτο τρίμηνο, υψηλότερο από το 22% που είχε σημειωθεί πέρυσι την ίδια περίοδο.

Netflix

Το Netflix θα σταματήσει να ανακοινώνει αριθμούς συνδρομητών από το επόμενο έτος, καθώς επιδιώκει να μετατοπίσει την προσοχή των επενδυτών στα έσοδα και τα κέρδη.

Η καταστολή της κοινής χρήσης κωδικών πρόσβασης έχει ενισχύσει τα έσοδα, και η εταιρεία έχει εισαγάγει χαμηλότερες τιμές συνδρομής όπου το περιεχόμενο συνοδεύεται από διαφημίσεις. Το Netflix ανέφερε ότι οι συνδρομές με διαφημίσεις αυξήθηκαν περισσότερο από το ένα τρίτο από τρίμηνο σε τρίμηνο, αλλά τόνισε ότι έχει «πολλή δουλειά να κάνει για να βελτιώσει την προσφορά μας προς τους διαφημιζόμενους, που θα είναι προτεραιότητα τα επόμενα χρόνια».

«Είμαστε ευχαριστημένοι που επιταχύναμε ξανά την ανάπτυξή μας και, καθώς προχωράμε στο 2025, αναμένουμε να προσφέρουμε σταθερή αύξηση των εσόδων και των κερδών, βελτιώνοντας τόσο την προσφορά μας σε σειρές και ταινίες, όσο και επενδύοντας σε νέες πρωτοβουλίες ανάπτυξης, όπως οι διαφημίσεις και τα παιχνίδια», ανέφερε η επιστολή του Netflix.

Για το 2025, η εταιρεία προβλέπει έσοδα 43-44 δισεκατομμυρίων δολαρίων, που θα αντιπροσωπεύουν αύξηση 11-13% από τα αναμενόμενα έσοδα του 2024. Το λειτουργικό περιθώριο αναμένεται να είναι 28%, σε σύγκριση με το 27% που προβλέπεται για το 2024, αλλά μετά την «εκτεταμένη βελτίωση του περιθωρίου το 2024, θέλουμε να εξισορροπήσουμε τη βραχυπρόθεσμη ανάπτυξη του περιθωρίου με τις κατάλληλες επενδύσεις στην επιχείρησή μας».