Με μεγάλες προσφορές – προεκπτώσεις οι οποίες σε κάποια προϊόντα αγγίζουν το 50% έκανε ποδαρικό το 2011 στα καταστήματα καθώς οι έμποροι αναζητούν τρόπους να προσελκύσουν το καταναλωτικό κοινό και να ενισχύσουν τον τζίρο τους πριν την επίσημη έναρξη των εκπτώσεων στις 15 Ιανουαρίου.
Για μια ακόμα χρονιά στους τρόπους επικοινωνίας των εμπορικών επιχειρήσεων με τους καταναλωτές έχουν ενταχθεί προωθητικές ενέργειες όπως συστημένες επιστολές, αποστολή SMS στα κινητά τηλέφωνα, δωροεπιταγές αξίας ίσης με το 50% της αγοράς αλλά και προσφορές τύπου 1+1 δώρο.