Για κάθε ηθοποιό, ένας ρόλος είναι και μία πρόκληση. Για τον Μάρκο Σεφερλή, το να αφήσει το θεατρικό είδος που υπηρετεί πιστά και με επιτυχία τα τελευταία χρόνια, διαβαίνοντας την πόρτα του Παλλάς, ήταν σίγουρα μία μεγάλη πρόκληση. Και θα ήταν αυτή η φορά, που ο ίδιος θα δοκίμαζε τις υποκριτικές του ικανότητές σε ένα σχήμα, που θα ήταν απλά ηθοποιός, αλλά ο βασικός πρωταγωνιστής.
Της Δήμητρας Ζάρκου
Όταν έγινε γνωστό την περασμένη Άνοιξη ότι ο Σεφερλής θα είναι ο βασικός πρωταγωνιστής στο ανέβασμα της ταινίας του Δημήτρη Ψαθά, «Ζητείται ψεύτης» (θα κρατούσε το ρόλο του Ψευτοθόδωρου), στο Παλλάς οι αντιδράσεις ήταν μοιρασμένες. Δεν ήταν λίγοι εκείνοι, που σχεδόν απόρησαν για τη συνεργασία αυτή, ενώ άλλοι περίμεναν να δουν την επιτυχία του εγχειρήματος και αυτού του απρόσμενου «παντρέματος».
Ο Μάρκος Σεφερλής όλα αυτά τα χρόνια έχει καταφέρει να έχει πιστό κοινό και πιστούς πολέμιους, που θεωρούν ότι το είδος που εκπροσωπεί είναι… trash. Τι και αν ο Κώστας Γεωργουσόπουλος έχει σχεδόν πλέξει το εγκώμιο του Σεφερλή, αναφέροντας σε παλαιότερη κριτική του ότι είναι «ο κώδικας του μεγάλου μίμου»; Δε στάθηκε αρκετό για να τον δουν με άλλο μάτι. Γι’ αυτό και για πολλούς ανθρώπους του θεάτρου, η ιδέα ότι ο Σεφερλής περνά την πόρτα του Παλλάς, ως βασικός πρωταγωνιστής, δεν ήταν και το καλύτερό τους.
Ο ηθοποιός στο νέο του εγχείρημα, εκτός από το κοινό του, που τον ακολουθεί πιστά όλα αυτά τα χρόνια, είχε και την κόρη του Δημήτρη Ψαθά, η οποία δήλωνε ενθουσιασμένη για την επιλογή του Σεφερλή. Και η ίδια η εταιρεία παραγωγής «Θεατρικές Σκηνές» πίστευε στην επιτυχία της πρόκλησης. Κι ενώ όλοι περίμεναν να ξεκινήσει η παράσταση τον Φεβρουάριο του 2019, ξαφνικά μία ανακοίνωση από την εταιρία παραγωγής φέρνει τα πάνω κάτω. Και ανοίγει μία κόντρα, που όπως φαίνεται, δεν θα τελειώσει σύντομα.
Ο «γάμος» σχόλασε, πριν καν ξεκινήσει
Ήταν 14 Νοεμβρίου, όταν στο Πρωινό ο Άρης Καβατζίκης διάβασε αποκλειστικά την ανακοίνωση των «Θεατρικών Σκηνών», για τη ματαίωση της παράστασης «Ζητείται ψεύτης». Η είδηση «έπεσε» σαν βόμβα στο θεατρικό κόσμο. Και αν πρωταγωνιστής δεν ήταν ο Μάρκος Σεφερλής, μάλλον θα περιοριζόταν και στα θεατρικά πηγαδάκια, όπως έχει συμβεί στο παρελθόν και με άλλες παραστάσεις.
Η αρχική ανακοίνωση έκανε λόγο για: «Πρωταγωνιστές της παράστασης, οι οποίοι τελευταία στιγμή προέβαλαν παράλογες απαιτήσεις που δεν είχαν συμφωνηθεί, όπως οικονομικές και σχετικά με τη μαρκίζα», ενώ λίγο παρακάτω τόνιζαν ότι: «Η εταιρεία έχει υποστεί μεγάλη επιχειρηματική ζημιά». Μπορεί στην ανακοίνωση να μην αναφερόταν το όνομα, όμως, στην προκειμένη περίπτωση ίσχυε το… «τι κάνει νιάου, νιάου στα κεραμίδια».
Την επόμενη ημέρα, οι πρωινές εκπομπές έπιασαν δουλειά, φιλοξενώντας δηλώσεις άλλων πρωταγωνιστών της παράστασης, όπως ο Αργύρης Αγγέλλου, ο οποίος είχε εκφράσει τη στεναχώρια του, αφήνοντας όμως σαφείς αιχμές για τον Σεφερλή. Ευθέως, όμως, για τον ηθοποιό μίλησε στο Πρωινό η Κατερίνα Γκαγκάκη, η οποία είναι σύμβουλος επικοινωνίας της εταιρείας.
Συγκεκριμένα, είχε πει: «Είχε συμφωνήσει απόλυτα στο να απέχει θεατρικά μέχρι τον Φεβρουάριο ώστε να αλλάξει η εικόνα και να αυξηθεί η προσδοκία γι’ αυτό το οποίο θα παίξει και αμέσως μετά υπήρξαν κάποια νέα οικονομικά ζητούμενα τα οποία έγιναν δεκτά. Μετά τις διακοπές προχωρήσαμε στη φωτογράφηση κι εκεί ξεκίνησε μία ιστορία λίγο περίεργη, η οποία αφορούσε στη μαρκίζα.
Το πιο βασικό ήρθε πριν από μερικές μέρες και έλεγε ότι θα γίνουν 40 κανονικές παραστάσεις στο θέατρό του μέσα στα Χριστούγεννα -είχε αναφέρει ότι ενδεχομένως θα κάνει μια παιδική Χριστουγεννιάτικη το οποίο και επιτρέψαμε- και ερχόταν σε άμεση αντίθεση με αυτό που είχαμε πει για το τι θα κάνουμε για να αλλάξουμε την εικόνα του. Στο τελευταίο 20ημερο δεν συμφώνησε κανείς με κανέναν.
Τα δεδομένα ήταν 3: Το ένα ήταν ότι θα γίνει κανονική παράσταση το οποίο εγώ επικοινωνιακά μπορώ να σου πω ότι είναι τερατώδες. Το δεύτερο ήταν ότι υπάρχει θέμα μαρκίζας ξεκάθαρα. Οι μαρκίζες στο Παλλάς έχουν συγκεκριμένη αισθητική και χαρακτήρα κι έχουμε φέρει συγκεκριμένη εταιρεία γι’ αυτό. Και τρίτο, υπήρξε ένα άλλο οικονομικό ζητούμενο, το οποίο ήταν προκαταβολή των εγγυητικών ποσών. Οι ειδήμονες ισχυρίστηκαν ότι αυτό δεν έχει ξανασυμβεί».
Ωστόσο, αίσθηση είχε προκαλέσει η φράση της Κατερίνας Γκαγκάκη ότι οι «Θεατρικές Σκηνές» έφαγαν πολύ ξύλο, μόλις ανακοινώθηκε η συνεργασία με τον Σεφερλή, καθώς θεωρήθηκε ανατρεπτική ως κίνηση.
Μετά και από τις δηλώσεις αυτές, ήταν σχεδόν δεδομένο ότι η απάντηση από τον Σεφερλή δεν θα αργούσε να έρθει. Αν και μέχρι εκείνη τη στιγμή, τηρούσε σιγή ιχθύος, τελικά αποφάσισε να «σπάσει» τη σιωπή του με μία δημόσια ανακοίνωση. Λίγο νωρίτερα κι ενώ είχε ανακοινωθεί η ματαίωση της παράστασης, η σύζυγός του Έλενα Τσαβαλιά με μία ανάρτησή της στο Instagram, έστελνε τη δημόσια στήριξή της προς εκείνον. Κι ένα μήνυμα με πολλαπλούς αποδέκτες.
«Έτσι…γιατί σ’ αγαπώ… για την καλοσύνη της ψυχής σου… για την ειλικρίνειά σου… για την ευθύτητά σου… για τη δεύτερη σκέψη που ΔΕΝ κάνεις ποτέ (ενώ θα έπρεπε!)… Μείνε αυτός ο υπέροχος άνθρωπος που είσαι και άσε τους άλλους να κατεβάζουν τα μάτια όταν σε συναντούν», είχε γράψει χαρακτηριστικά.
Στην ανακοίνωση του ο Σεφερλής τόνιζε ότι και αυτός είναι ένας από τους 25 ηθοποιούς, που ανατράπηκε ο προγραμματισμός τους. Κι έδινε τη δική του εκδοχή για το παρασκήνιο της ματαίωσης. Μεταξύ άλλων είχε αναφέρει: «Ζητούσα επανειλημμένα από τις «ΘΕΑΤΡΙΚΕΣ ΣΚΗΝΕΣ» να μου αποσταλεί η σύμβαση που θα αποτύπωνε το σύνολο της μεταξύ μας συμφωνίας και θα ρύθμιζε όλα τα συναφή θέματα. Είναι προφανές ότι συνεργασία χωρίς σύμβαση δεν μπορεί να υπάρξει! Δυστυχώς το σχέδιο της σύμβασης αυτής μου στάλθηκε για πρώτη φορά στις 26 Οκτωβρίου 2018. Το σχέδιο αυτό είχε πολύ μεγάλες διαφορές από τα μεταξύ μας προφορικώς συμφωνηθέντα». Και πρόσθετε: «Δυστυχώς ελάχιστα από αυτά που περιλάμβανε η δική μου πρόταση σύμβασης (και που αποτύπωναν τις μεταξύ μας προφορικές συμφωνίες) έγιναν δεκτά, με αποτέλεσμα να μην επέλθει ουσιαστικά καμία μεταξύ μας γραπτή συμφωνία. Οπότε για ποια αθέτηση από μέρους μου μιλάμε; Τελικά οι «ΘΕΑΤΡΙΚΕΣ ΣΚΗΝΕΣ» αποφάσισαν να μην πραγματοποιήσουν την εν λόγω παράσταση».
Λίγη ώρα αργότερα και η εταιρεία παραγωγής «σηκώνει» το γάντι, απαντώντας με ανακοίνωση στην ανακοίνωση του Σεφερλή. Μεταξύ άλλων, ανέφεραν: «Αξιώθηκαν από την πλευρά του κ. Μ. Σεφερλή ουσιώδεις τροποποιήσεις που δεν αποτύπωναν τα μεταξύ μας συμφωνηθέντα και βρίσκονταν εκτός της πολιτικής της Εταιρείας μας, αλλά έξω από τα συναλλακτικά ήθη της οικείας θεατρικής αγοράς. Ο κος Σεφερλής υπήρξε αμετακίνητος στις υπερβολικές του απαιτήσεις, παρά τις εναγώνιες προσπάθειες της Εταιρείας μας». Και τόνιζαν ότι η εταιρεία υπέστη μεγάλη επιχειρηματική και ηθική ζημία από την συγκεκριμένη ακύρωση).
Από τη μέρα που ανακοινώθηκε η ματαίωση της παράστασης έχουν περάσει τρεις μέρες και μέσα σε αυτό το διάστημα, η κόντρα ανάμεσα στις δύο πλευρές έχει πάρει μεγάλες διαστάσεις. Και ο κόσμος που παρακολουθεί, αδυνατεί να βγάλει άκρη για το ποια πλευρά έχει δίκιο. Στο μεταξύ, τα σενάρια για την επόμενη ημέρα στο Παλλάς, δίνουν και παίρνουν. Ακούγονται ένα σωρό ονόματα ως πιθανοί διάδοχοι του Σεφερλή στην ίδια παράσταση και η Αποστολία Ζώη (ήταν μία από τις ηθοποιούς της παράστασης) ανακοινώνει στην εκπομπή της Ναταλίας Γερμανού ότι είναι πολύ κοντά στο να βρεθεί ο αντικαταστάτης και να ανέβει τελικά το «Ζητείται ψεύτης». Ένα από τα σενάρια των ημερών εκείνων, ήθελαν τη Μιμή Ντενίση να ανεβάζει την παράσταση «Σμύρνη μου, αγαπημένη» κάνοντάς την έξω φρενών. «Τι είμαι εγώ, το τσίρκο Medrano;», δηλώνει στις τηλεοπτικές κάμερες, εμφανώς εκνευρισμένη.
Στις 17 Νοεμβρίου ο Μάρκος Σεφερλής ανεβάζει στο Instagram μία φωτογραφία του Πινόκιο και τη συνοδεύει με το σχόλιο: «Κι όμως αγαπημένε μου Πινόκιο, τα πιο μεγάλα ψέματα δεν τα έχεις πει εσύ! Ξέρεις όμως πολύ καλά ότι στο τέλος λάμπει πάντα η αλήθεια!».
Οι υποστηρικτές του Σεφερλή παραμένουν στο πλευρό του και τονίζουν ότι δεν θα άφηνε τόσο κόσμο στο δρόμο. Υπάρχουν, όμως και οι αντίθετες φωνές, που σπεύδουν να βρεθούν απέναντί του. Η Έλενα Ακρίτα, γνωστή για την κοφτερή της πένα, ανεβάζει στην προσωπική της στήλη σε καθημερινή εφημερίδα μία κριτική για το πώς είδε η ίδια τη ματαίωση της παράστασης.
Αναρωτιέται μέσα στο κείμενο της τι τους έπιασε εκεί στο Παλλάς κι έριξαν τον πήχη στα πατώματα και προκαλεί αίσθηση. «Ακριβώς το «ήθος του trash» θα έφερνε ο Σεφερλής στο Παλλάς και ειλικρινά μπορούμε να ζήσουμε χωρίς αυτό. Όμως όλα έχουν ένα όριο. Έχουν το υποκειμενικό όριο που βάζει ο κάθε θεατής για τον εαυτό του. Κι εδώ ξεπεράστηκε. Και εντελώς μεταξύ μας, πολύ καλά έκανε. Συνεπώς ραντεβού στα δελφινάδικα, κύριε Σεφερλή», είχε γράψει μεταξύ άλλων.
Η εμφάνιση στην Ελεονώρα Μελέτη και ο δεύτερος γύρος της διαμάχης
Κι εκεί, που έδειχνε η ιστορία να «ξεφουσκώνει» και σιγά σιγά να παίρνει και η ματαίωση αυτή τη θέση της στο ράφι με τα περασμένα θέματα (ως προς το πόσο απασχολεί την κοινή γνώμη), ο Μάρκος Σεφερλής πηγαίνει το βράδυ της Τρίτης καλεσμένος στην εκπομπή της Ελεονώρας Μελέτη. Αν μία λέξη μπορεί να χαρακτηρίσει την εμφάνισή του εκείνη, είναι… χείμαρρος!
Ο ηθοποιός δίνει τη δική του εκδοχή για το παρασκήνιο της ματαίωσης, ενώ απαντά και στην Έλενα Ακρίτα.
«Σιώπησα, μάζεψα στοιχεία, έχω κινηθεί νομικά για όποιους θεωρώ κι εγώ και ο δικηγόρος μου ότι με έβλαψαν και εμένα και την τιμή και την υπόληψη μου, σαν άνθρωπο, σαν επαγγελματία, σαν παραγωγό», ανέφερε αρχικά ο Μάρκος Σεφερλής. Και πρόσθεσε: «Κανείς δε μπορεί κανείς να προσβάλει εμένα και τη φερεγγυότητα μου και να δηλώνει ευθαρσώς και αυθαίρετα ότι άφησα στο δρόμο 25 ανθρώπους. Αυτό που έχει γίνει τώρα πραγματικά με έχει βλάψει, με έχει μειώσει σαν άνθρωπο, σαν επαγγελματία και είναι κάτι που δεν ευθύνομαι. Όλοι αυτοί οι ηθοποιοί ας βρουν το δίκιο τους με την εταιρεία παραγωγής».
Αναφέρεται στη δήλωση της Κατερίνας Γκαγκάκη ότι «έφαγαν» ξύλο μόλις ανακοινώθηκε το όνομά του: «Η κυρία Γκαγκάκη βγήκε και είπε ότι ο Σεφερλής φταίει που χάλασε η δουλειά και ο κύριος Κατσαρίδης μια μέρα μετά είπε ότι εμείς δεν ανακοινώσαμε ότι είναι ο κύριος Σεφερλής, μόνος του βγήκε και είπε και προδόθηκε με το δελτίο τύπου. Μας δουλεύουν κανονικά. Και ένας από το πάνελ δεν είπε κύριε Κατσαρίδη ότι χθες βγήκε η κυρία Γκαγκάκη είπε τα μύρια όσα τα οποία είναι και μηνύσιμα πολλά από αυτά. Ήδη έχω απευθυνθεί στο δικηγόρο μου και για τις δηλώσεις της κυρίας Γκαγκάκη. Το ότι αν ο Σεφερλής δεν τολμά να παίξει σε μεγάλο θέατρο, το ότι έκανε πίσω, το ότι φάγαμε ξύλο για να βάλουμε τον Σεφερλή στο Παλλάς. Ποιοι φάγατε ξύλο και από ποιους; Γιατί δε λέει και εκείνα τα ονόματα που είχαν διαφορετική άποψη από τις Θεατρικές Σκηνές για το ποιος θα μπει στο Παλλάς. Και ας μας φέρουν και μια Βίβλο ποιοι πρέπει να μπουν στο Παλλάς».
Για την αμοιβή του είπε: «Ειπώθηκαν πάρα πολλά πράγματα προφορικά που περίμενα να αποτυπωθούν και γραπτώς. Το χαρτί που έβγαλα, αυτό υπογράψαμε, ένα δισέλιδο που στην ουσία ήταν το ποσοστό μου επί των εισπράξεων, ένα 5% που στην αρχή ήταν 6% στην πρώτη μας κουβέντα, μετά έγινε 5%, υποχώρησα είπα οκ. 5% επί του ενός εκατομμυρίου και από εκεί και πέρα αν το ξεπεράσουμε θα έπαιρνα 6%. Αυτή ήταν η αμοιβή μου για το θέατρο Παλλάς. Και είπαμε ότι όταν πάμε περιοδεία θα ισχύσουν άλλες οικονομικές απολαβές, όπως συνηθίζεται. Ένας όρος ήταν αυτός που δεν τηρήθηκε, επέμεναν με το 5% να πάω στην περιοδεία»
Για το θέμα της μαρκίζας, που επίσης, έγινε λόγος ανέφερε: «Στην προφορική συμφωνία ήταν να ξεκινήσει η προπώληση από τον Σεπτέμβριο. Τελείωνε ο Οκτώβρης και δεν γινόταν προπώληση, δεν υπήρχε διαφήμιση καν. Το καλοκαίρι ξεκίνησα στο Δελφινάριο και ερχόταν χιλιάδες κόσμος. Και λέω θα κάνουμε διαφήμιση στον κόσμο που ήδη έρχεται και βλέπει Σεφερλή; Δε θα το διαφημίσουμε; Και το Σεφερλή και την παράσταση. Φτιάχνουν μια διαφήμιση για να βάλω στο Δελφινάριο στη LED οθόνη που είχα με την πλάτη ενός νεαρού άλλου με τριγωνικό κορμί που σίγουρα καταλάβαινε ότι δεν είμαι εγώ και είχε το χέρι πίσω ότι πατά τον όρκο. Αυτή ήταν η διαφήμιση που ήθελαν να βάλω στο Δελφινάριο που ο κόσμος έρχεται να δει Σεφερλή για να διαφημίσω την επόμενη δουλειά που θα είναι ο Σεφερλής. Λέω «ντρέπεστε να με παρουσιάσετε;» γιατί είχα μυριστεί όλο αυτό το «ξύλο» που τρώγανε γιατί μάθαινα, είχαν κάποια αντίρρηση στο στενό τους καλλιτεχνικό περιβάλλον στο να είναι ο Σεφερλής στο Παλλάς. Φτιάχνω λοιπόν με τον γραφίστα μου μια διαφήμιση που έλεγε: «Δημήτρης Ψαθάς «Ζητείται Ψεύτης» με τον Μάρκο Σεφερλή σε σκηνοθεσία Πέτρου Ζούλια», τους το δείχνω παρουσία της κυρίας Γκαγκάκη και του κυρίου Κατσαρίδη και μου λένε ωραία, πάμε με αυτή τη διαφήμιση και τη βάζω στο Δελφινάριο. Το Παλλάς δεν έχει μαρκίζα καταρχάς. Το ξεκαθαρίζω αυτό και δεν είναι πουθενά γραμμένο αυτό, δεν το ζητάω πουθενά να είμαι μόνος στη μαρκίζα».
Την επόμενη ημέρα από την προβολή της εκπομπής, οι «Θεατρικές Σκηνές» έδωσαν με τη σειρά τους, τη δική τους εκδοχή, κάνοντας λόγο για «ανήθικη επίθεση». Ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας, Πάνος Κατσαρίδης μίλησε τηλεφωνικά στην εκπομπή της Κατερίνας Καινούργιου, όπου ανέφερε: «Όπως ο κύριος Σεφερλής δεν επιτρέπει να θίγεται ο ίδιος, έτσι και εμείς δεν επιτρέπουμε αυτά που ακούστηκαν χθες το βράδυ. Θεωρώ πολύ ανήθικη την επίθεση που έκανε ο κύριος Σεφερλής σε συνεργάτες της εταιρείας, την κυρία Κατερίνα Γκαγκάκη, η οποία είναι σύμβουλος επικοινωνίας της εταιρείας, όχι υπεύθυνη δημοσίων σχέσεων, και η οποία γνωρίζοντας και έχοντας στα χέρια της κάποια στοιχεία που προκύπτουν από νομικά έγγραφα βγήκε και εκπροσώπησε την εταιρεία».
Και πρόσθεσε: «Ποτέ δεν κατηγορήσαμε τον Μάρκο Σεφερλή πως άφησε άνεργο κάποιον ηθοποιό. Αυτό που είπαμε, και είπε και η Κατερίνα Γκαγκάκη, είναι πως όταν μια παράσταση προσωποκεντρική ακυρώνεται, επειδή ο κεντρικός πρωταγωνιστής και η παραγωγή δεν τα βρίσκουν επειδή ο πρωταγωνιστής εμφανίζει κάποιες απαιτήσεις που δεν γίνονται αποδεκτές, η παράσταση οδηγείται σε ακύρωση. Ο Μάρκος Σεφερλής είχε ζητήσει μια τεράστια προκαταβολή, πέραν και εκτός των ειωθότων της θεατρικής αγοράς… το ποσό είναι 50.000 ευρώ. Αισθάνομαι πολύ άσχημα που τα λέω αυτά, αλλά όταν πια όλα έχουν βγει στη φόρα, δεν έχω άλλο δρόμο. Για κάποιον που ξέρει από θέατρο το να δώσεις 50.000 ευρώ 4 μήνες πριν ξεκινήσει μια παράσταση καθιστά αδύνατη τη διενέργεια της παράστασης».
«Κινήθηκα νομικά εναντίον της Ακρίτα»
Η κριτικής της Έλενας Ακρίτα δεν πέρασε ασχολίαστη από τον Σεφερλή. Αν και στο παρελθόν τού έχουν ασκήσει αυστηρές κριτικές, η συγκεκριμένη φαίνεται ότι «χτύπησε» μία ευαίσθητη χορδή. Ο ηθοποιό τής απαντά και «λυγίζει» όταν αναφέρεται στο γιο του, ενώ κάνει γνωστό ότι έχει ήδη κινηθεί νομικά εναντίον της.
«Αυτή η γλώσσα που χρησιμοποιεί με τον απόλυτο σεβασμό στον κύριο Γεωργουσόπουλο για να έχουμε και το άλλοθι, νομίζω ότι είναι οχετός. Δεν είναι καν κριτική. Ο κύριος Γεωργουσόπουλος που τον αναφέρει κιόλας όταν κάνει κριτική, όχι για εμένα που με εκθειάζει, για άλλους ηθοποιούς και για άλλες παραστάσεις, τους σέβεται. Μπορεί να διαφωνεί αλλά δεν μιλάει έτσι και το κυριότερο, έχει δει την παράσταση την οποία κριτικάρει… Ξέρω τι κοινό έχω και σέβομαι το κοινό αυτό… Μπορεί να πει για εμένα ό,τι θέλει για το αν είμαι καλός ηθοποιός, απάντησα για το πως κρίνει έναν ηθοποιό η κυρία Ακρίτα. Αλλά να πει ότι εγώ θα κουβάλαγα το ήθος του trash στο Παλλάς και ότι το κοινό μου έχει μυαλό κότας δεν της το επιτρέπω. Ήδη έχω κινηθεί δικαστικά. Ήδη της έχω κάνει μήνυση. Αλλά δεν επιτρέπω σε κανέναν να πει ότι εγώ κουβαλάω το ήθος του trash ή ότι εγώ είμαι σκουπίδι, να το πω και πιο λιανά, τη στιγμή που δουλεύω μέρα νύχτα, κάνω αυτό που αγαπάω να περάσει ο κόσμος καλά να γελάσει. Δεν είμαι από τζάκι, δεν κουβαλάω κανένα όνομα. Το όνομα Σεφερλής το έκανα εγώ. Δεν το πήρα έτοιμο από παππούδες και γιαγιάδες. Δεν μένω στην Εκάλη. Δεν είμαι από τζάκι. Μια φουφού είχαμε στην Κόρινθο. Δούλευαν οι γονείς μου μέρα νύχτα για να με μεγαλώσουν, έχω κάνει ό,τι έχω κάνει με τον ιδρώτα μου για να μεγαλώσω ένα παιδί και δεν επιτρέπω σε καμία κυρία Ακρίτα και όλους αυτούς που έχουν βγει να πουν αυτά που έχουν πει για εμένα. Έχω ένα παιδί που πάει στο σχολείο και μας δίνουν συγχαρητήρια για το ήθος του, για την ποιότητα του χαρακτήρα του, για τις αρχές που του έχουν δώσει οι γονείς του. Δεν επιτρέπω στο παιδί αυτό να του πει ο οποιοσδήποτε ότι ο πατέρας σου είναι σκουπίδι. Να πει για εμένα ό,τι θέλει, αλλά για το ήθος μου σαν άνθρωπο και καλλιτέχνη δεν της επιτρέπω», δήλωσε συναισθηματικά φορτισμένος.
Η απάντηση της δημοσιογράφου δεν άργησε να έρθει. Απαντώντας σε χρήστρια που έκανε λόγο για «ανούσια επίθεση» στον Μάρκο Σεφερλή, έγραψε:
«Γιατί εμένα με προσβάλει όταν χλευάζονται άνθρωποι επειδή είναι παχύσαρκοι, γυναίκες, γκέι, αλλοδαποί, κοντοί, ψηλοί, ‘ασχημοι’ (ό,τι κι αν σημάνει αυτό). Γενικώς διαφορετικοί. Εσένα όχι; Γιατί εμένα με προσβάλει όταν εξευτελίζει ηθοποιό επειδή αυτός είναι νάνος κι έχει την ανάγκη για να βγάλει μεροκάματο στην παράσταση του τρόμου. Εσένα όχι;».
Όλα δείχνουν ότι η κόντρα δεν θα τελειώσει εδώ και θα υπάρξουν νέα επεισόδια…