Στον χώρο Τέχνης «Mary Alexiou-Athens Art Space» στην οδό Δημοκρίτου και Στρατιωτικού Συνδέσμου 23, Κολωνάκι, παρουσιάζεται έως τις 20 Μαρτίου η ομαδική έκθεση με τίτλο «love is everything»

Αγάπη: «Δύο όψεις του ίδιου νομίσματος»

«Οι μεγαλύτερες εικαστικές δημιουργίες διέπονται από δυνατές αντιπαραθέσεις και στηρίζονται στα πλέον άλυτα φιλοσοφικά θέματα. Κάθε εικαστικός που παίρνει μέρος σε αυτήν την έκθεση, διαπραγματεύεται το θέμα αγάπη με την ιδιαίτερη ματιέρα που το χαρακτηρίζει. Οι αντιθέσεις των έργων Τέχνης που εκτίθενται στον ίδιο χώρο είναι ότι πιο ενδιαφέρον και εποικοδομητικό για τον θεατή, καθώς οι αντιπαραθέσεις μεταξύ των καταλήγουν πάντα σε νέες αισθητικές αξίες. Η Ντούλη-Αλεξίου με το έργο της «Τα φτερά του έρωτα» του Βιμ Βέντερς αντιπαρατίθεται με την Σπάρτη Λιναρδάκη και τους σύγχρονους υπερήρωες Cat woman. Η αιωνιότητα δεν αξίζει χωρίς την αγάπη και τον έρωτα λέει ο Άγγελος. Αφουγκράζεται από ψηλά τις αγωνίες των ανθρώπων αλλά δεν τις νιώθει. Βλέπει την πρώτη ακτίδα φωτός που πέφτει στη γη αλλά δεν τον ζεσταίνει. Το πιο δυνατό συναίσθημα όμως είναι ο έρωτάς του για την ακροβάτισσα, με τη διαφορά όμως ότι δεν μπορεί να οσφρανθεί τα όμορφα κυματιστά μαλλιά της ούτε να νιώσει την απαλότητα του δέρματός της. Διαλέγει την αγάπη έναντι της αιωνιότητας. Διαλέγει τη γεύση της ζωής με επακόλουθο τον θάνατο –την φυσική μας κατάληξη– Η αγάπη είναι ζωή. Η ζωή είναι πόλεμος. Δεν χρειαζόμαστε υπερήρωες να μας σώσουν, υπερήρωας είναι ο κάθε ένας από εμάς. Αλλά αυτό το αφήνω στη δική σας κρίση.
Η αιχμηρή Ματιά του Κριστιάν Ζάρα έρχεται σε απόλυτη ισορροπία όταν διαπραγματεύεται τον θάνατο και την κόρη, με σουρεαλιστική διάθεση. Ισορροπεί στη ζυγαριά, τον ανελέητο άρπαγα που αντιπροσωπεύει τον θάνατο, με τη μικρή αθώα κόρη που αντιπροσωπεύει τη ζωή.

Η Κέλλυ Μέντζου κινείται ανάμεσα στο άσπρο και μαύρο, το καλό και το κακό. Στο έργο της επαναφέρει την αρμονία στον πλανήτη. Ένα νόμισμα με δύο όψεις σημαίνει ότι χωρίς τις αντινομίες της ζωής δεν μπορούμε να υπάρχουμε.
Ο Περικλής Κονδυλάτος και η Τζούλια Σώτου εγκαινιάζουν με ιδανικό τρόπο την ΑΡ ΝΤΕΚΟ με λαμπερές δημιουργίες του μέλλοντος», σημειώνει η Μαίρη Αλεξίου, αρχαιολόγος- ιστορικός Τέχνης που επιμελήθηκε την έκθεση.