Η Mazda Motor Corporation ξεκίνησε τη μαζική παραγωγή του MX-30 e Skyactiv R-EV για την Ευρωπαϊκή αγορά στο εργοστάσιο της Ujina, στη Χιροσίμα. Το MX-30 e-Skyactiv R-EV είναι το πρώτο όχημα μαζικής παραγωγής της μάρκας με περιστροφικό κινητήρα εδώ και 11 χρόνια, από τον Ιούνιο του 2012 που σταμάτησε να κυκλοφορεί το RX-8, ενώ ήδη είχαν παραχθεί συνολικά πάνω από 1,99 εκατομμύρια οχήματα με τον κινητήρα αυτόν.
Το MX-30 e-Skyactiv R-EV είναι ένα μοναδικό plug-in υβριδικό ηλεκτρικό όχημα (PHEV) που δίνει έναν καινούργιο σκοπό στον περιστροφικό κινητήρα. Ο συμπαγής, ελαφρύς κινητήρας εσωτερικής καύσης κινεί τη γεννήτρια που είτε φορτίζει την μπαταρία, είτε παρέχει πρόσθετη ισχύ όταν χρειάζεται, ενώ το όχημα κινείται πάντα από τον ηλεκτροκινητήρα.
Η ηλεκτρική αυτονομία 85 χλμ. της μπαταρίας του μοντέλου είναι επαρκής για τις περισσότερες καθημερινές ανάγκες οδήγησης, ενώ ο περιστροφικός κινητήρας δίνει τη δυνατότητα να επεκταθεί η εμβέλεια της οδήγησης, γεγονός που το καθιστά σαν ιδανικό όχημα για εκείνους που θέλουν να οδηγούν ηλεκτρικά αλλά και να διανύουν μεγαλύτερες αποστάσεις, χωρίς το άγχος της εμβέλειας.
Θυμίζουμε ότι, το MX-30 ενσωματώνει την προσέγγιση πολλαπλών λύσεων της μάρκας για να κινηθεί προς τον στόχο για ουδετερότητα άνθρακα. Φυσικά προϊόντα, όπως ο φελλός και τα υφάσματα από ανακυκλωμένο υλικό, υιοθετήθηκαν επίσης στη διαδικασία σχεδιασμού. Επιπλέον, αξίζει να σημειωθεί ότι, η multi-tone βαφή του MX-30 εφαρμόζεται με πιστόλι ψεκασμού υψηλής ακρίβειας, που απλώνει τα μεμονωμένα χρώματα ακριβώς στην επιφάνεια όπου χρειάζονται και μειώνει σημαντικά την απώλεια χρώματος. Επιπλέον, τα σύγχρονα αναπτυγμένα χρώματα σκληραίνουν σε ασυνήθιστα χαμηλή θερμοκρασία (80°C). Ως αποτέλεσμα, ο συνδυασμός των επιλογών αυτών μειώνει τις εκπομπές CO2 της διαδικασίας multi-tone βαφής κατά περίπου 34% – 37%.
Τέλος, τα νέα οχήματα MX-30 e-Skyactiv R-EV φορτίζονται από το ηλιακό σύστημα ισχύος 1,1 MW πριν αποσταλούν, που τέθηκε σε λειτουργία στο εργοστάσιο της Mazda στη Χιροσίμα τον Ιούλιο του 2021.