Η Nissan Motor Co., Ltd. στοχεύει να διευρύνει τις δυνατότητες κινητικότητας, παρέχοντας εμπειρίες που εμπνέουν εμπιστοσύνη και επιτρέπουν στενότερες συνδέσεις μεταξύ των ανθρώπων και της ευρύτερης κοινωνίας. Σύμφωνα με την επιχειρηματική πρόοδο στο πλαίσιο του οράματος, η μάρκα ανακοινώνει νέες πρωτοβουλίες που σχετίζονται με τη στρατηγική ηλεκτροκίνησης.
Μέσω αυτών των προσπαθειών, η Nissan θα προωθήσει περαιτέρω τη διείσδυση των EVs και των μοντέλων e-Power, για να καλύψει τις ανάγκες μεμονωμένων αγορών, να βελτιώσει την ανταγωνιστικότητα της ανάπτυξης και της κατασκευής των ηλεκτροκίνητων μοντέλων παγκοσμίως και να επιταχύνει περαιτέρω τη στρατηγική ηλεκτροκίνησης.
Στο πλαίσιο του σχεδίου της με ορίζοντα το 2030, η Nissan ανακοίνωσε το επιταχυμένο σχέδιό της για 23 ηλεκτροκίνητα οχήματα, συμπεριλαμβανομένων 15 EVs. Η μάρκα θα αυξήσει τον αριθμό των μοντέλων για να καλύψει τις αυξανόμενες ανάγκες των πελατών για συναρπαστικά και διαφορετικά “εξηλεκτρισμένα” οχήματα, παρουσιάζοντας 27 νέα ηλεκτροκίνητα μοντέλα, συμπεριλαμβανομένων 19 νέων EVs, έως το οικονομικό έτος 2030. Ως αποτέλεσμα, ο συνδυασμός ηλεκτροκίνησης στις μάρκες Nissan και Infiniti έως το 2030 προβλέπεται να αυξηθεί σε περισσότερο από 55% παγκοσμίως, από την προηγούμενη πρόβλεψη του50%.
Σύμφωνα με την πρόοδο της διείσδυσης των «εξηλεκτρισμένων» οχημάτων, η τελευταία πρόβλεψη της Ιαπωνικής εταιρίας για το μείγμα πωλήσεων ηλεκτροκίνητων οχημάτων που πωλούνται σε μεγάλες αγορές, για το οικονομικό έτος 2026, αναμένεται να διαμορφωθεί ως εξής :
Ευρώπη: 98% (από 75%)
Ιαπωνία: 58% (από 55%)
Κίνα: 35% (από 40%)
Ηνωμένες Πολιτείες: 40% (μόνο EV, έως το οικονομικό έτος 2030)
Με βάση τα παραπάνω, το παγκόσμιο μείγμα πωλήσεων ηλεκτροκίνητων οχημάτων θα αυξηθεί από το προγραμματισμένο 40 τοις εκατό, όταν ανακοινώθηκε το όραμα, σε περισσότερο από 44 τοις εκατό, έως το οικονομικό έτος 2026. Για να αντιμετωπίσει τις γρήγορες αλλαγές της αγοράς στην Κίνα, η Nissan σχεδιάζει το 2024 να λανσάρει ένα EV ειδικά σχεδιασμένο για την Κινέζικη αγορά, ενώ στην Ευρώπη θα συνεχίσει το πλάνο της στην ηλεκτροκίνηση και θα διερευνήσει επίσης μια ισχυρότερη συνεργασία με τη Συμμαχία.
Η μάρκα σκοπεύει να βελτιώσει περαιτέρω την εμπειρία των πελατών, μέσω εξατομικευμένων υπηρεσιών, για μακροπρόθεσμη δέσμευση, καθώς θα ενισχύσει τη στρατηγική της για το Connected Car Service, από εμπλουτισμένο περιεχόμενο εντός του οχήματος, μέχρι σε λειτουργίες κατ’ απαίτηση για την κάλυψη των διαφοροποιημένων αναγκών των πελατών. Η εταιρεία στοχεύει να το πετύχει αυτό, μέσω των οχημάτων που καθορίζονται με λογισμικό και αποδεικνύεται ήδη από την ηλεκτρονική αρχιτεκτονική που είναι εγκατεστημένη επί του παρόντος στο Ariya και θα είναι διαθέσιμη σε περισσότερα μοντέλα τα επόμενα χρόνια.