Με άξονα τη νέα παγκόσμια πολιτική «One Ford», η Ford ετοιμάζει τη νέα γκάμα αυτοκινήτων της, με μοντέλα που θα πωλούνται σχεδόν ίδια, από τη μία άκρη του πλανήτη έως την άλλη. Δείτε λοιπόν σήμερα 11 εξ αυτών, μεταξύ των οποίων περιλαμβάνονται ισχυρά ονόματα, που στοχεύουν στην πρωτιά της κατηγορίας τους.
Στο προσκήνιο το νέο παγκόσμιο Focus
Το αυτοκίνητο στο οποίο η Ford θα βασίζει τη νέα παγκόσμια πολιτική της, θα είναι το Focus 3ης γενιάς. Το best-seller μικρομεσαίο που θα λανσαριστεί στη χώρα μας την Άνοιξη του 2011, θα εισαγάγει μια νέα σχεδίαση, που στόχο έχει να τέρψει το πολυπληθές κοινό στο οποίο θα απευθυνθεί το αυτοκίνητο. Έτσι, οι σχεδιαστές της Ford απέφυγαν τα αιχμηρά και μυώδη τμήματα, αλλά αντίθετα προσέδωσαν στο νέο Focus ένα συγκρατημένο δυναμισμό, ο οποίος εκφράζεται κυρίως στο εμπρόσθιό του τμήμα. Πίσω και ειδικά στις εκδόσεις χάτσμπακ, εντύπωση προκαλούν τα πολύ μοντέρνα φωτιστικά, η παρουσία των οποίων δικαιολογείται από το γεγονός ότι το 5θυρο θα απευθυνθεί κυρίως στους πιο απαιτητικούς αισθητικά, Ευρωπαίους. Στο εσωτερικό, το νέο Focus ενσωματώνει μια πολύ μοντέρνα αισθητική και παράλληλα, χρησιμοποιεί και πάλι μαλακά στην αφή υλικά, διαφορετικής όμως υφής από τα τωρινά. Εντύπωση προκαλούν, επίσης, οι πολλές ψηφιακές οθόνες, που τονίζουν τον high-tech χαρακτήρα του.
Μεγάλο ενδιαφέρον σε πλατφόρμα και κινητήρες
Από πλευράς αμαξωμάτων, μέχρι σήμερα η Ford μας έχει δείξει φωτογραφίες από το 5θυρο, το 4θυρο και το στέισον βάγκον Focus. Μέσα στο 2011 θα προστεθεί και η 3θυρη έκδοση, που όπως φημολογείται, θα φέρει ένα αμάξωμα κουπέ οχήματος. Στο τεχνικό κομμάτι, η πλατφόρμα του νέου Focus είναι νέα, με το μεγαλύτερο ενδιαφέρον να παρουσιάζει η εξελιγμένη πίσω ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων. Στους κινητήρες, οι νέοι EcoBoost με υπερτροφοδότηση θα βρεθούν κάτω από το καπό του Focus, σε χωρητικότητα 1,6 λίτρων και ισχύ 150 και 180 ίππων αντίστοιχα. Στη γκάμα, επίσης, θα υπάρχει ο 2λιτρος EcoBoost με 204 ίππους, ενώ το κορυφαίο – μέχρι το επόμενο – Focus ST, θα φέρει εκδοχή με 250 άλογα.
Αντεπίθεση στα μίνι Start Concept
Στο εικονιζόμενο πρωτότυπο Start θα βασιστεί το επόμενο μίνι της Ford, το οποίο θα λάβει και το νέο 3κύλινδρο EcoBoost βενζινοκινητήρα της εταιρείας.
Σε σχεδόν 3 χρόνια από σήμερα η Ford θα αλλάξει την παρουσία της στη μίνι κατηγορία, εκεί όπου αυτή τη στιγμή εκπροσωπείται από το Ka. Το νέο μοντέλο που θα επηρεαστεί και αυτό από τη νέα, παγκόσμια τάξη πραγμάτων της εταιρείας, δεν θα κατασκευάζεται σε συνεργασία με κάποια εταιρεία, όπως συμβαίνει στο Ka (αποτελεί το “αδελφάκι” του Fiat 500), αλλά θα είναι ένα αυτόνομο παγκόσμιο αυτοκίνητο πόλης. Σχεδιαστικά, αναμένεται να βασιστεί εν πολλοίς στο πρωτότυπο Start, που μας παρουσίασε η Ford στη φετινή έκθεση του Πεκίνο, φέροντας μια γεμάτη καμπύλες αισθητική. Στο μηχανικό τομέα, το σίγουρο είναι ότι θα δούμε τον ολοκαίνουργιο 1.000άρη turbo 3κυλινδρο βενζινοκινητήρα που έχει έτοιμο η Ford, σε απόδοση 90-100 ίππων.
Αντεπίθεση στα μίνι Start Concept
Σε σχεδόν 3 χρόνια από σήμερα η Ford θα αλλάξει την παρουσία της στη μίνι κατηγορία, εκεί όπου αυτή τη στιγμή εκπροσωπείται από το Ka. Το νέο μοντέλο που θα επηρεαστεί και αυτό από τη νέα, παγκόσμια τάξη πραγμάτων της εταιρείας, δεν θα κατασκευάζεται σε συνεργασία με κάποια εταιρεία, όπως συμβαίνει στο Ka (αποτελεί το “αδελφάκι” του Fiat 500), αλλά θα είναι ένα αυτόνομο παγκόσμιο αυτοκίνητο πόλης. Σχεδιαστικά, αναμένεται να βασιστεί εν πολλοίς στο πρωτότυπο Start, που μας παρουσίασε η Ford στη φετινή έκθεση του Πεκίνο, φέροντας μια γεμάτη καμπύλες αισθητική. Στο μηχανικό τομέα, το σίγουρο είναι ότι θα δούμε τον ολοκαίνουργιο 1.000άρη turbo 3κυλινδρο βενζινοκινητήρα που έχει έτοιμο η Ford, σε απόδοση 90-100 ίππων.
Ενίσχυση των πολυχρηστικών
B-MAX: Το μικρότερο MPV
Το B-MAX είναι ένα μοντέλο που αναμένεται να το δούμε προς τα τέλη της επόμενης χρονιάς από τη Ford (ντεμπούτο στη Γενεύη το Μάρτιο), χωρίς να έχει επιβεβαιωθεί ακόμη αν θα φέρει τελικά την ονομασία “B-MAX”. Ουσιαστικά, πρόκειται για ένα μικρό MPV βασισμένο στο Fiesta, με το οποίο μοιράζεται και αρκετά αισθητικά στοιχεία, όπως φαίνεται και στην ηλεκτρονικά επεξεργασμένη φωτογραφία που σας παρουσιάζουμε. Στους κινητήρες του, το ενός όγκου όχημα θα έχει τα ίδια μοτέρ με το Fiesta, πιθανότατα μεταξύ των οποίων και τους μικρότερους EcoBoost, επωφελούμενο έτσι τόσο στον τομέα της απόδοσης, όσο και σε αυτούς της οικονομίας και “οικολογίας”.
Νέο C-MAX και Grand C-MAX: Στην Ελλάδα στις αρχές του 2011
Στην κατηγορία των μικρομεσαίων πολυχρηστικών, η Ford λανσάρει στην Ελλάδα, από τις αρχές του έτους, τη νέα γενιά του C-MAX. Πλέον και για πρώτη φορά, μαζί με το 5θέσιο μοντέλο θα λανσαριστεί και μια 7θέσια εκδοχή με μακρύτερο αμάξωμα και συρόμενες πλευρικές πόρτες, η οποία θα ονομαστεί Grand C-MAX. Κοινό χαρακτηριστικό και των δύο αποτελεί η ευελιξία στη διαμόρφωση των θέσεων στο εσωτερικό. Από πλευράς κινητήρων, τα νέα μοντέλα φέρουν τον γνωστό 1,6 Ti-VCT με 125 και 105 ίππους, αλλά και τον νέο 1,6 EcoBoost σε εκδόσεις 150 και 180 ίππων.
Αναβάθμιση και στα μεσαία
Ανανεωμένο Mondeo: Στην Ελλάδα στις αρχές της νέας χρονιάς
Η ώρα της ανανέωσης έφτασε και για το Mondeo, το οποίο εκτός από τις αισθητικές αλλαγές, θα είναι ένα ακόμη μοντέλο που επωφελείται από την παρουσία των νέων EcoBoost κινητήρων. Ειδικότερα, θα δούμε και εδώ τον 1,6 turbo άμεσου ψεκασμού (EcoBoost) των 150 και 180 ίππων, αλλά και τον αντίστοιχο 2λιτρο με 203 και 240 ίππους. Επίσης, παρόν θα είναι και το νέο ημιαυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη PowerShift με 6 σχέσεις. Στο αισθητικό κομμάτι, συναντούμε αλλαγές, κυρίως στο εμπρόσθιο τμήμα, που προσδίδουν στο ανανεωμένο Mondeo ακόμη περισσότερα premium χαρακτηριστικά, ενώ στο εσωτερικό η κονσόλα έχει επανασχεδιαστεί και η πολύ καλή ποιότητα έχει ενισχυθεί, με την παρουσία περισσοτέρου μαλακού υλικού και ακόμη καλύτερου φινιρίσματος.
Η έκπληξη του Mondeo Coupe
Το Mondeo Coupe, δηλαδή η έκδοση 4θυρου κουπέ του μεσαίου μοντέλου της Ford, αναμένεται να παρουσιαστεί μέχρι τα τέλη του 2011. Πρόκειται για ένα εντελώς νέο αυτοκίνητο, που θα προάγει την πολυτέλεια και το δυναμισμό της Ford, εκφράζοντας τες τόσο σχεδιαστικά, όσο και οδηγικά. Περαιτέρω στοιχεία δεν γνωρίζουμε προς το παρόν, ωστόσο αναμένεται κάτω από το καπό του νέου Mondeo Coupe να δούμε τους νέους turbo κινητήρες Ecoboost στα 2,0 λίτρα.
Πηγή: autotriti.gr