Στο Olympia Rally ’72 Revival που θα διεξαχθεί στη Γερμανία το διάστημα 8-13 Αυγούστου, συμμετέχουν 197 πληρώματα από 9 χώρες. Οι διαγωνιζόμενοι θα ολοκληρώνουν καθημερινά 6 ειδικές διαδρομές μεταξύ του Kiel στο Βορρά και του Μονάχου στο Νότο, διανύοντας μια συνολική απόσταση 2.252 χλμ. Ανάμεσα στους συμμετέχοντες βρίσκεται ο θρύλος των αγώνων ράλι και δύο φορές παγκόσμιος πρωταθλητής Walter Röhrl, του οποίου η καριέρα ξεκίνησε πριν από 50 χρόνια ακριβώς, στο πρώτο Olympia Rally.
Ο Walter Röhrl περιγράφει το 1972 Olympia Rally ως «το ράλι του αιώνα. Μετά από αυτό, τίποτα δεν ήταν όπως πριν». Στη συνέχεια ακολούθησε το πρώτο του εργοστασιακό συμβόλαιο με την Opel. «Υπό την καθοδήγηση του βελτιωτή της Opel, Günter Irmscher, προετοιμάστηκα για το πρώτο μου Monte Carlo Rally και για τη συναρπαστική σεζόν του ‘73 με το νέο μου συνοδηγό Jochen Berger.» Ο Βαυαρός στη συνέχεια κέρδισε το Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα Ράλι το 1974 με ένα εργοστασιακό Opel Ascona A και τον τίτλο του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Οδηγών (για δεύτερη φορά) το 1982 με το Ascona 400.
Την Πέμπτη, 11 Αυγούστου, ο Röhrl θα ξεκινήσει το ράλι με το Commodore GS/E της Opel Classic. Με ένα τέτοιο ακριβώς αυτοκίνητο ο Röhrl και ο Berger (+) έκαναν το ντεμπούτο τους με την Irmscher/Opel στο Monte Carlo Rally το 1973. Ο Röhrl θα καλύψει στη συνέχεια το δεύτερο σκέλος από το Pferdsfeld με ένα Opel Ascona 400, ένα αυτοκίνητο με το οποίο γιόρτασε πολλές επιτυχίες και κυρίως τη νίκη στο Monte Carlo Rally το 1982. Ο προορισμός της ημέρας είναι το “Technik Museum” στο Speyer, που φιλοξενεί τη μεγαλύτερη διαστημική έκθεση της Ευρώπης.
Πλέον των κλασικών Opel που θα οδηγήσει ο Walter Röhrl, στο Olympia Rally ’72 Revival θα λάβει μέρος ένα ειδικό Opel Kadett B, το οποίο θα οδηγήσουν ο πρόεδρος της ADAC Sport Hermann Tomczyk και ο βετεράνος του μηχανοκίνητου αθλητισμού Günther Holzer. Πρόκειται για το RallyeKadett, το οποίο οδήγησαν οι Σουηδοί Anders Kulläng και Bruno Berglund τη δεκαετία του 1970.
Στον αγώνα των ιστορικών θα λάβει μέρος και το Olympia 1100 SR του 1967 με τον κινητήρα 1100 SR που αποδίδει 60 ίππους. Το ισχυρότερο Olympia 1900 μπορούσε να αναπτύξει τελική ταχύτητα 170 χλμ/ώρα, κάτι που συναντούσε κανείς μόνο στα σπορ αυτοκίνητα της εποχής.