Η μάρκα N υψηλών επιδόσεων της Hyundai αποκάλυψε τα RN22e και N Vision 74, δύο “εργαστήρια επί τροχών” που αποτυπώνουν τη φιλοδοξία της Hyundai Motor να γίνει ηγέτης της σπορ αυτοκίνησης με μηδενικές εκπομπές ρύπων.
Τα δυο πρωτότυπα δοκιμάζουν και επαληθεύουν τις προηγμένες τεχνολογίες της εταιρείας με σκοπό να εφαρμοστούν σε μελλοντικά μοντέλα παραγωγής. Το RN22e συνδυάζει το ολοκαίνουριο IONIQ 6 και την Electric-Global Modular Platform (E GMP) της εταιρείας, ενώ θέτει νέα πρότυπα στα EV υψηλών επιδόσεων. Παράλληλα, το N Vision 74 συνδυάζει την EV τεχνολογία με ένα προηγμένο σύστημα κυψελών καυσίμου υδρογόνου, καθιστώντας το, το πρώτο υβριδικό “εργαστήριο επί τροχών” υδρογόνου της Hyundai N.
Τόσο το RN22e όσο και το N Vision 74 θα συνεχίσουν να δοκιμάζονται και να επαληθεύουν τους μηχανικούς της Hyundai, έτσι ώστε τα μελλοντικά αυτοκίνητα N παραγωγής να μπορούν να εξοπλιστούν με τις προηγμένες τεχνολογίες τους.
RN22e – γεύση από το επερχόμενο Ν EV
Το RN22e προσφέρει επιδόσεις για πίστες αγώνων. Το όνομα του concept οφείλεται στο γεγονός ότι αποτελεί το πρώτο ηλεκτροκίνητο “εργαστήριο επί τροχών” της μάρκας N που αναπτύχθηκε το 2022. Εξοπλισμένο με AWD παρέχει βελτιστοποιημένη κατανομή ροπής στους διαφορετικούς τρόπους οδήγησης επιτρέποντας στους οδηγούς να επιλέγουν την ισχύ ροπής στους εμπρός και πίσω τροχούς.
Για να βελτιώσει την ικανότητα του μοντέλου στην πίστα, η N επικεντρώθηκε στην ψύξη και στο φρενάρισμα για να ενισχύσει την αντοχή του. Επίσης διαθέτει το σύστημα N Sound+, το οποίο παράγει ήχο από τα εσωτερικά και εξωτερικά ηχεία, για σπορ αίσθηση οδήγησης. Το RN22e αξιοποιεί τα αεροδυναμικά χαρακτηριστικά του νέου EV και διαθέτει λεπτομέρειες εμπνευσμένες από τον μηχανοκίνητο αθλητισμό και απέχει ελάχιστα από το έδαφος.
Με διαστάσεις 4.915 Χ 2.023 Χ 1.479 χλστ και μεταξόνιο 2.950 χλστ, το πρωτότυπο (585 ίπποι – 740 Nm ροπή – μπαταρία 77.4 kWh – ταχύτητα 250+ χλμ/ώρα) θα συνεχίσει να εξελίσσεται με τεχνογνωσία από τον μηχανοκίνητο αθλητισμό, έτσι ώστε η μάρκα να βελτιώσει και να τελειοποιήσει τις προηγμένες τεχνολογίες της με σκοπό να λανσάρει ένα ηλεκτρικό μοντέλο N μαζικής παραγωγής βασισμένο στις δυνατότητες της πλατφόρμας E-GMP.
N Vision 74
Με την σειρά του το N Vision 74 είναι ένα υβριδικό“ εργαστήριο επί τροχών” κυψελών καυσίμου υδρογόνου υψηλών επιδόσεων. Σχεδιαστικά αποτίει φόρο τιμής στο πρωτότυπο Pony Coupe του 1974, το οποίο αναπτύχθηκε από τον θρυλικό σχεδιαστή αυτοκινήτων Giorgetto Giugiaro.
Το N Vision 74 κληρονόμησε από το πρωτότυπο Pony Coupe του 1974 τις καθαρές γραμμές, το δυναμικό προφίλ και την κολόνα Β, ενώ ο παραμετρικός φωτισμός Pixel δίνει φουτουριστική αίσθηση.
Το πρωτότυπο αναδεικνύει σιλουέτα του concept Pony Coupe, ενώ επανατοποθετεί το εσωτερικό ως χώρο ψυχαγωγίας. Είναι εξοπλισμένο με κονσόλα επικεντρωμένη στον οδηγό συνδυασμένη με στοιχεία κληρονομιάς και μοντέρνου σχεδιασμού, όπως digital cluster και αναλογικά κουμπιά.
Με διαστάσεις 4.952 Χ 1.995 Χ 1.331 χλστ και μεταξόνιο 2.905 χλστ, βασίζεται στο πιο προηγμένο σύστημα κυψελών καυσίμου υδρογόνου που έχει δημιουργήσει ποτέ η Hyundai N. Είναι επίσης εμπνευσμένο από το concept car N 2025 Vision GranTurismo, το οποίο αποκαλύφθηκε το 2015 με την έναρξη της μάρκας N.
Μόλις επτά χρόνια αργότερα, η Hyundai N παρουσιάζει το N Vision 74, προσηλωμένη ακόμη περισσότερο στο στόχο της, συνειδητοποιώντας το πάθος του πελάτη για «διασκεδαστική οδήγηση». Οι μηχανικοί ανέπτυξαν μια υβριδική δομή μπαταρίας σε συνδυασμό με ένα σύστημα FCEV, το οποίο είναι τοποθετημένο σε εντελώς νέα διάταξη.
Το σύστημα κυψελών καυσίμου και η ηλεκτρική μπαταρία που τροφοδοτούν το N Vision 74, βελτιώνουν την απόδοση ψύξης, ενώ οι δύο διαφορετικές πηγές ενέργειας μπορούν να χρησιμοποιηθούν ανάλογα με τις διαφορετικές συνθήκες οδήγησης. Αυτό το βελτιωμένο σύστημα επιτρέπει καλύτερο διάνυσμα ροπής με διπλούς κινητήρες στο πίσω μέρος.
Μαζί με τις δυνατότητες μεγάλης αυτονομίας και γρήγορου ανεφοδιασμού, το N Vision 74 (680+ ίπποι – 900+ Nm ροπή – μπαταρία 62.4 kWh – ρεζερβουάρ υδρογόνου 4,2 κιλά – τελική 250+ χλμ/ώρα –αυτονομία 600+ χλμ) εγγυάται οδηγική απόλαυση με βιώσιμη πηγή ενέργειας μέσω της εφαρμογής τεχνολογιών αιχμής.