Τα σχέδια της Cupra να γίνει μια παγκόσμια μάρκα αποκτούν νέα διάσταση καθώς ξεκινάει τη δραστηριότητά της στην Αυστραλία.
Χθες (Τετάρτη 20/7) η μάρκα εγκαινίασε το πρώτο City Garage, που βρίσκεται στην καρδιά της κεντρικής επιχειρηματικής περιοχής του Σίδνεϊ. Το City Garage θα ανοίξει για το κοινό τις επόμενες ημέρες και για να γιορτάσει αυτό το ορόσημο, η Cupra οργάνωσε μια εκδήλωση στην οποία συμμετείχαν ΜΜΕ και τοπικοί φορείς.
Ο στόχος της μάρκας στην Αυστραλία είναι να τετραπλασιάσει τις ετήσιες πωλήσεις από 1.600 οχήματα το 2022, σε 7.000 οχήματα το 2025.
Aπό το λανσάρισμα της το 2018, η Ισπανική μάρκα (ιδιοκτησίας VW) αύξησε τον παγκόσμιο κύκλο εργασιών της από 430 εκατομμύρια ευρώ σε σχεδόν 2,2 δισεκατομμύρια ευρώ το 2021.
Η Cupra θα είναι παρούσα σε όλες τις μεγάλες πόλεις της Αυστραλίας, με 9 σημεία πώλησης από τον Αύγουστο. Στόχος της μάρκας είναι να φτάσει τα 15 σημεία πωλήσεων το 2023.