Μια επέτειος είναι πάντα καλή αφορμή για να ανατρέξει κάποιος στα πεπραγμένα, αλλά και να γιορτάσει τιμώντας την ιστορία του. Αυτό έκανε και το Car Center (κάθετη μονάδα Ford) των Αδελφών Καρανικόλα και Νίκου Αγγελή, γιορτάζοντας τα 40 χρόνια, με στόχο να συνεχίσει το ταξίδι της με υπευθυνότητα και υπερηφάνεια στις επόμενες δεκαετίες.
Ήταν αρχές του ’70 όταν ο Γιώργος Καρανικόλας αρχίζει την ενασχόλησή του με τους αγώνες αυτοκινήτου ως μηχανικός σε αυτοκίνητα που τότε θα «έγραφαν» ένα δικό τους κεφάλαιο στις Ειδικές Διαδρομές και τις πίστες: τα Ford Escort Group 1/2/4. Συγκεκριμένα, το 1976 με την δημιουργία του Αγωνιστικού Τμήματος της Ford Κοντέλλης (RS Center), ο Γιώργος είναι ο πρώτος μηχανικός της ομάδας που στις τάξεις της θα υποστήριζε όχι μόνο ελληνικές συμμετοχές, αλλά και εκπροσώπους του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Ράλι, όπως αυτή της εργοστασιακής ομάδας της Ford στη χρυσή εποχή της.
Λίγα χρόνια μετά, το 1981, σηματοδότησε το ξεκίνημα μιας επιτυχημένης πορείας που πλέον μετράει σαράντα χρόνια ιστορίας. Ήταν τότε που οι αδελφοί Καρανικόλα μαζί με τον Νίκο Αγγελή, δημιούργησαν το Car Center, μια δραστηριότητα στην υπηρεσία της Αυτοκίνησης και του Μηχανοκίνητου Αθλητισμού. Από την αφετηρία του Car Center οι αγώνες αποτέλεσαν πεδίο εξέλιξης και βελτίωσης των προσφερόμενων υπηρεσιών, ενώ οι διακρίσεις που ακολούθησαν αποτέλεσαν και την «μαγιά» για αυτό που είναι σήμερα η επιχείρηση: μία σύγχρονη επιτυχημένη κάθετη μονάδα της Ford, στοχοπροσηλωμένη στον πελάτη.
Στις εκδηλώσεις για τα «40 Χρόνια Car Center», ξεχωρίζει ένα γεγονός, που ανέλαβε να φέρει εις πέρας ως εκπρόσωπος της νέας γενιάς στην επιχείρηση, ο Νώντας Καρανικόλας. Ένα γεγονός συνδεδεμένο με την ανάπτυξη της εταιρίας που δεν θα μπορούσε να είναι τίποτε άλλο από την συμμετοχή σε ένα εμβληματικό αγώνα όπως το «Ιστορικό Ράλλυ Ακρόπολις 2022». Ήταν μια ιδέα που ξεκίνησε με όραμα και ολοκληρώθηκε με κόπο, αλλά και χαμόγελα.
Στα τέλη Μαρτίου ο Νώντας Καρανικόλας, ανέσυρε από την αγωνιστική κληρονομιά της οικογένειας το Ford Escort RS Cosworth, το οποίο συμμετείχε πρώτη φορά στην Ελλάδα στο Ράλι ΔΕΘ του 1993, («Μύριαμ»-Γ. Κότσαλης, 6οι γενικής) κατασκευής Mike Little Preparations (MLP) και με τεχνική υποστήριξη του Car Center. Με επίπονη καθημερινή απασχόληση επτά μηχανικών, το Escort προετοιμάστηκε έγκαιρα προκειμένου να εξασφαλιστεί η συμμετοχή του στο «Ιστορικό Ράλλυ Ακρόπολις», βαμμένο με διαφάνειες, στις οποίες αποτυπώθηκαν ξεχωριστές στιγμές από την σαραντάχρονη αγωνιστική πορεία του Car Center.
Το πλήρως ανανεωμένο Escort RS Cosworth, με πλήρωμα τους Νώντα Καρανικόλα-Γιώργο Κακαβά κέρδισε με ευκολία την κατηγορία «Acropolis Rally Legends», επικρατώντας και στις 11 Ειδικές Διαδρομές του αγώνα. Οι πολλοί θεατές που παρακολούθησαν τον διήμερο αγώνα είχαν την τύχη να ακούσουν και πάλι τον μπάσο ήχο του 2λιτρου κινητήρα της Cosworth με «σιγόντο» το σφύριγμα του υπερτροφοδότη Garrett T3/T04B , απαλλαγμένου από ενοχλητικούς περιοριστές. Οι ήχοι από την «σκάστρα» και οι φωτιές από την εξάτμιση, θα μείνουν για καιρό στις αισθήσεις όσων βρέθηκαν στις νυχτερινές Καρούτες και είδαν/άκουσαν το πλήρωμα να ροβολά στην θρυλική Ακροπολική διαδρομή. Μακάρι του χρόνου η κατηγορία Legends να έχει πολλούς μιμητές προς τέρψη των θεατών και δόξα των ιστορικών αγώνων.