H Audi ανακοίνωσε την έναρξη συνεργασίας με τη 4.screen με στόχο την βελτίωση της ψηφιακής εμπειρίας στα αυτοκίνητα της. Με το λανσάρισμα της νέας υπηρεσίας, οι πελάτες της μάρκας θα επωφεληθούν από ακόμα πιο ολοκληρωμένες και πλούσιες πληροφορίες για τα σημεία ενδιαφέροντος (points of interest – POI), καθώς θα χρησιμοποιούνται δεδομένα σε πραγματικό χρόνο από το Mobility Experience Cloud (MXC) της εταιρείας τεχνολογίας 4.screen, η οποία εδρεύει στο Μόναχο.
Εάν το επιθυμούν οι πελάτες της Audi, θα έχουν την επιλογή να λαμβάνουν εξατομικευμένες προτάσεις και προσφορές, βάσει της τοποθεσίας που βρίσκονται από επιλεγμένους τρίτους παρόχους μέσω του συστήματος πολυμέσων ΜΜΙ. Αυτές οι πληροφορίες θα εμφανίζονται μέσα από το γνωστό περιβάλλον του Audi MMI, με τις πληροφορίες από το cloud να συμπληρώνουν το υπάρχον περιεχόμενο ψυχαγωγίας και ενημέρωσης.
Το ΜΜΙ παρέχει την δυνατότητα στους κατόχους αυτοκινήτων της γερμανικής μάρκας να επιλέξουν μία πληθώρα τοποθεσιών, γνωστών ως σημεία ενδιαφέροντος (POI), μέσω της οθόνης αφής και στην συνέχεια να καθοδηγούνται προς αυτά μέσω του συστήματος GPS, είτε πρόκειται για πρατήριο καυσίμων, είτε για σούπερ μάρκετ ή για εστιατόριο. Μέσω της συνεργασίας με την 4.screen, η Audi έχει ως στόχο να εμπλουτίσει σε σημαντικό βαθμό αυτή την δυνατότητα. Η ενσωμάτωση της νέας τεχνολογίας με βάση το cloud στο σύστημα infotainment προσφέρει πολλές και σημαντικές νέες δυνατότητες. Οι πελάτες της θα μπορούν να λαμβάνουν αποκλειστικές πληροφορίες και εξατομικευμένες προσφορές στα αυτοκίνητά τους και σε πραγματικό χρόνο, πάντα όμως με την συγκατάθεσή τους.
Στο μέλλον, για παράδειγμα, όταν οι οδηγοί Audi αναζητούν στο MMI το πλησιέστερο κατάστημα για αγορά βιολογικών προϊόντων, θα μπορούν παράλληλα να βλέπουν και πρόσθετο περιεχόμενο κατά την παραγγελία, όπως τις επιπλέον υπηρεσίες ή προσφορές που είναι διαθέσιμες εκείνη ακριβώς τη στιγμή στις τοποθεσίες που εμφανίζονται στην οθόνη. Αυτό σημαίνει ότι οι τοπικές επιχειρήσεις αποκτούν τη δυνατότητα να παρουσιάζουν την γκάμα των προϊόντων και των υπηρεσιών τους στους πελάτες της μάρκας με ιδανικό τρόπο. Ενώ οι τελευταίοι επωφελούνται από τις πιο ολοκληρωμένες πληροφορίες για τις αντίστοιχες εταιρείες σε πραγματικό χρόνο, και, όπου αυτό ισχύει, για τις αποκλειστικές προσφορές που «τρέχουν» το συγκεκριμένο διάστημα. Για παράδειγμα, ο ιδιοκτήτης ενός καταστήματος, θα μπορούσε να προσφέρει δωρεάν ένα φλιτζάνι καφέ από την καφετέρια του καταστήματος ή να επιτρέπει στους ιδιοκτήτες των ηλεκτρικών οχημάτων να φορτίζουν δωρεάν το αυτοκίνητό τους με κάθε αγορά που πραγματοποιούν. Για να εξαργυρώσουν την προσφορά, οι οδηγοί θα πρέπει απλά να σκανάρουν ένα QR code που θα εμφανίζεται στην οθόνη του ΜΜΙ.
Το τεχνολογικό υπόβαθρο για αυτή τη νέα υπηρεσία ενσωματώνει ένα στάνταρ περιβάλλον Mobility Experience Cloud της 4.screen στα ήδη υπάρχοντα συστήματα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας ΜΙΒ2 και ΜΙΒ3 (αφορά μοντέλα της Audi από το 2019 ή μεταγενέστερα, σε επιλεγμένες ευρωπαϊκές αγορές). Αυτό το API (Αpplication Programming Interface) δημιουργεί μία σύνδεση σε πραγματικό χρόνο μεταξύ των οδηγών Audi και των συνεργαζόμενων εταιριών, με τους πρώτους να έχουν τον πλήρη έλεγχο των πληροφοριών και των προσφορών που εμφανίζονται στην οθόνη τους, κάτι που επιτυγχάνεται μέσα από τις ρυθμίσεις που μπορούν να επιλεγούν στην Λειτουργία Απορρήτου (Privacy Mode).
Οι πρόσθετες πληροφορίες εμφανίζονται στο οικείο περιβάλλον του MMI, ενώ στο επόμενο στάδιο ανάπτυξης του συστήματος, θα μπορούν επίσης να παρουσιάζονται συστάσεις και τοποθεσίες με βάση το περιεχόμενο και κατόπιν αιτήματος του οδηγού του αυτοκινήτου.
H 4.screen είναι η πρώτη πλατφόρμα στον κόσμο που κάνει δυνατή την αλληλεπίδραση με τους οδηγούς σε πραγματικό χρόνο
Καθώς ο κόσμος μας γίνεται όλο και περισσότερο ψηφιακός και συνδεδεμένος, η εξατομικευμένη εμπειρία του πελάτη αποκτά όλο και μεγαλύτερη σημασία, ανοίγοντας νέες δυνατότητες στην αυτοκινητοβιομηχανία. Η Αudi θεωρεί ότι αυτό αποτελεί κεντρικό μοχλό για την επιχειρηματική επιτυχία στο μέλλον, κάτι που την ωθεί να αξιοποιεί στο μέγιστο τις ψηφιακές δυνατότητές της. Μέσα στα επόμενα δέκα χρόνια, τα αυτοκίνητα θα γίνουν πλήρως συνδεδεμένες συσκευές κινητικότητας και αναπόσπαστο κομμάτι του νέου ψηφιακού κόσμου. Το κύριο ενδιαφέρον εδώ εστιάζεται σε ένα «οικοσύστημα» που θα μπορεί να συνδέει τους δύο κόσμους των πελατών της, τον διαδικτυακό και εκείνον που βρίσκεται εκτός σύνδεσης. Η ενσωμάτωση στο ΜΜΙ του οχήματος των τοπικών υπηρεσιών που βασίζονται στην 4.screen, είναι ένα ακόμα σημαντικό βήμα σε αυτό το μονοπάτι. Και ένα βήμα που θα αναβαθμίσει συνολικά την ψηφιακή εμπειρία οδήγησης.
H 4.screen είναι η πρώτη πλατφόρμα στον κόσμο που κάνει δυνατή την αλληλεπίδραση με τους οδηγούς σε πραγματικό χρόνο. Το Mobility Experience Cloud (MXC) της 4.screen παρέχει ένα τυποποιημένο ψηφιακό περιβάλλον για επικοινωνία και αλληλεπίδραση μέσω της οθόνης του οχήματος με βάση την τοποθεσία του. Οι οδηγοί μπορούν να επωφεληθούν από πολύτιμες προτάσεις και συμβουλές, να έχουν πιο πλήρες περιεχόμενο στην οθόνη τους και πρόσβαση σε αποκλειστικές προσφορές. Η 4.screen έχει την έδρα της στο Μόναχο της Γερμανίας και το πελατολόγιό της περιλαμβάνει μερικές από τις κορυφαίες μάρκες παγκοσμίως.