Εντυπωσιακή ήταν η παρουσία της Skoda στο ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις, που επέστρεψε στο καλεντάρι του WRC μετά από απουσία οκτώ χρόνων. Η Fabia Rally2 evo, αποδείχθηκε γρήγορη και αξιόπιστη για τα ξερά ή λασπωμένα ακροπολικά χώματα, με τα πληρώματα που την επέλεξαν να κατακτούν τις πρώτες θέσεις στις κατηγορίες τους.
Συγκεκριμένα, ο Νορβηγός Andreas Mikkelsen, στην πρώτη του συνεργασία με τον Άγγλο Elliott Edmondson, συντονίστηκαν άψογα, ανεβαίνοντας στο ψηλότερο σκαλί του βάθρου στη WRC2, με την Fabia Rally2 evo βαμμένη στα γνώριμα αγωνιστικά χρώματα της μάρκας. Πίσω τους, το νοτιοαμερικανικό πλήρωμα του Βολιβιανού Marco Bulacia και του Αργεντίνου Marcelo Der Ohannesian, με ίδιο αυτοκίνητο. Το αποτέλεσμα αυτό εδραιώνει τα δύο πληρώματα της αγωνιστικής ομάδας Tok sport WRT με Fabia Rally2 evo, στις πρώτες θέσεις της βαθμολογίας του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Ράλι στη WRC2, μάλιστα με την ίδια σειρά κατάταξης και με τρεις αγώνες να απομένουν.
Επιπλέον, η κατηγορία WRC3 στο φετινό Ακρόπολις εξελίχθηκε σε αποκλειστική υπόθεση της Skoda, μετά και την ακύρωση των Γάλλων Rossel/Coria, καθώς το μπροστινό υποπλαίσιο του αυτοκινήτου τους βρέθηκε εκτός προδιαγραφών. Σαν αποτέλεσμα και στις τρεις θέσεις του βάθρου βρέθηκαν πληρώματα με Fabia Rally2 evo. Στην πρώτη θέση οι Πολωνοί Kajetan Kajetanowicz – Maciej Szczepaniak, στη δεύτερη οι Βρετανοί Chris Ingram – Ross Whittock και στην τρίτη οι Emil Lindholm – Reeta Hämäläinen, από την Φινλανδία. Επίσης, είναι χαρακτηριστικό ότι στην πρώτη δεκάδα της WRC3, βρέθηκαν συνολικά επτά Fabia Rally2 evo.
Όσον αφορά στις εγχώριες συμμετοχές, πρώτοι Έλληνες στην 4η θέση στη WRC3 και 19η θέση γενικής, τερμάτισαν οι Γιώργος Κεχαγιάς – Μάριος Τσαούσογλου, με Fabia Rally2 evo.
Συνολικά, ένα στα τρία (για την ακρίβεια 14 στα 42 αγωνιστικά αυτοκίνητα που ανέβηκαν τη ράμπα του τερματισμού) ήταν Skoda Fabia Rally2 evo.