Στο διεθνές συνέδριο «eCall Days Germany» που πραγματοποιείται από τις 16 έως τις 18 Σεπτεμβρίου στη Γερμανία θα παρουσιάσει η Opel τις νέες υπηρεσίες συνδεσιμότητας αυτοκινήτου που θα λανσάρει από τις αρχές του 2015, αναφορικά με το σύστημα eCall.
Ειδικότερα, το νέο σύστημα Automatic Crash Response αποτελεί την εφαρμογή της υπηρεσίας eCall για επείγουσες καταστάσεις, με την οποία η OnStar συνδέει αυτόματα το όχημα με έναν ειδικά εκπαιδευμένο σύμβουλο μόλις διαπιστωθεί μία σύγκρουση. Αν ο οδηγός ή ένας επιβάτης ζητήσουν βοήθεια, ή δεν μπορούν να απαντήσουν, τότε μία ομάδα επείγουσας ανάγκης αποστέλλεται στον τόπο του ατυχήματος.
Επιπλέον, η OnStar παρέχει πρόσθετη υποστήριξη σε επείγοντα περιστατικά και το ACR. Με τις Υπηρεσίες Έκτακτης Ανάγκης, αν ένας οδηγός, επιβάτης ή ακόμα και ένας περαστικός χρειαστούν επειγόντως βοήθεια, απλά πατάνε το σχετικό μπουτόν μέσα στο αυτοκίνητο.
Θα συνδεθούν με σειρά προτεραιότητας με έναν ειδικό σύμβουλο ο οποίος μπορεί να επικοινωνήσει με την πυροσβεστική υπηρεσία, την αστυνομία ή τις πρώτες βοήθειες και να τους καθοδηγήσει μέχρι το αυτοκίνητο.
Να σημειωθεί ότι η OnStar είναι κορυφαίος πάροχος συνδεδεμένων λύσεων ασφάλειας και προστασίας, υπηρεσιών μετακίνησης προστιθέμενης αξίας και προηγμένης τεχνολογίας πληροφορικής στην παγκόσμια αυτοκινητοβιομηχανία.
Η OnStar ήδη συνδέει περίπου 7 εκατ. πελάτες σε ΗΠΑ, Καναδά, Κίνα και Μεξικό. Μάλιστα, σύμβουλοι παρακολουθούν το δίκτυο OnStar 365 ημέρες το χρόνο, ενώ κατά μέσο όρο η OnStar λαμβάνει δύο κλήσεις το δευτερόλεπτο, ή 185.000 την ημέρα και αυτόματα ανταποκρίνεται σε περίπου 5.000 τροχαία ατυχήματα σε όλο τον πλανήτη κάθε μήνα.
Τέλος, η Opel θα λανσάρει και το σύστημα 4G LTE με το οποίο το αυτοκίνητο καθίσταται ένα ευρυζωνικό Wi-Fi hotspot για μέχρι επτά κινητές συσκευές.
Πηγή: autotriti.gr