Η Ford αποχαιρέτησε το Focus WRC, το πιο επιτυχημένο όπως χαρακτηρίστηκε από τους ανθρώπους της ομάδας αγωνιστικό μοντέλο στην ιστορία, ξεπερνώντας ακόμα και το θρυλικό Escort.
Πλέον, απομένουν ελάχιστες ώρες πριν την τελευταία παράσταση μίας εκ των σημαντικότερων κατηγοριών που γνώρισε ποτέ το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλλυ. Συγκεκριμένα, το Ράλλυ Μ. Βρετανίας σηματοδοτεί το τέλος μίας ολόκληρης εποχής και την αυγή μίας καινούργιας που θα ξημερώσει σε μερικούς μήνες σήμερα. Τα αυτοκίνητα προδιαγραφών WRC μετά από 13 χρόνια ιστορίας θα περάσουν στην ιστορία και τη θέση τους θα πάρουν τα υπερτροφοδοτούμενα 1.600 αυτοκίνητα προδιαγραφών S2000. Βέβαια, το μέλλον δεν θα μας αφορά τόσο πολύ αυτή τη στιγμή, αφού στο Κάρντιφ σήμερα μεγαλύτερη σημασία έχει ο αποχαιρετισμός στα «όπλα». Και λέμε όπλα, αφού πρόκειται για την ταχύτερη κατηγορία που γνώρισε ποτέ ο θεσμός.
Στη σεμνή τελετή, παρόντες ήταν όλοι όσοι εργάστηκαν και κόπιασαν για λογαριασμό του Malcolm Wilson και της Ford. Μάνατζερ, οδηγοί, τεχνικοί και άνθρωποι που έδωσαν τον καλύτερο τους εαυτό για τη διάκριση στο Π.Π.Ρ. Ο επικεφαλής της ομάδας, και ουσιαστικά ο άνθρωπος που έδωσε το έναυσμα για την αντεπίθεση της Ford στο WRC, o Malcolm Wilson, δεν μπορούσε να κρύψει τη συγκίνηση του.
Ειδικά από τη στιγμή που δίπλα του είχε τους περισσότερους από όσους οδήγησαν για λογαριασμό της ομάδας του, χαρίζοντας στο Focus 44 νίκες, 43 δεύτερες θέσεις και 55 τρίτες, σε συνολικά 173 αγώνες, χωρίς να περιλαμβάνεται το κύκνειο άσμα στη Βρετανία. Ο ίδιος, δήλωσε χαρακτηριστικά: «Για εμάς και προσωπικά εμένα, είναι μία πολυ φορτισμένη συναισθηματικά ημέρα και αγώνας, γενικότερα. Το Focus εδώ και δεκατρία ολόκληρα χρόνια αποτελεί το μεγαλύτερο μέρος της ζωής μου. Δεν μπορώ να θυμηθώ μία μέρα που δεν αναφέρθηκε το όνομα του. Ακόμα και στο σπίτι ή στο χριστουγεννιάτικο τραπέζι. Το Focus μας χάρισε σπουδαίες στιγμές χαράς και αντίστοιχες αναμνήσεις. Ποιες να θυμηθώ και να ξεχωρίσω; Είναι πολλές, όπως η πρώτη μας νίκη στο Σαφάρι το 1999. Τότε που ο Carlos Sainz έλεγε στον Ove Andersson ότι δεν είναι δυνατόν να μην έχει σπάσει ακόμα το αυτοκίνητο, στην 3η του μόλις εμφάνιση. Ή το 2000 όταν τα δύο πρώτα αυτοκίνητα που είχαμε κατασκευάσει στις νέες μας εγκαταστάσεις ταξίδεψαν στην Ελλάδα και έκαναν το 1-2».
Πηγή: 4troxoi.gr