Επισήμως, η «i» οικογένεια της BMW απαριθμεί προς το παρόν δύο μέλη, με το τρίτο, το i5, να αναμένεται το 2017.
Το τρίτο μοντέλο της ηλεκτρικής οικογένειας «i» της BMW έρχεται να τοποθετηθεί ανάμεσα στο entry level i3 και στο supercar i8. Όλο αυτό, μάλιστα, μοιάζει να είναι η κορυφή του παγόβουνου, καθώς στην BMW τονίζουν με νόημα πως όλες οι ονομασίες, από το i1 έως το i9 έχουν δεσμευτεί για μελλοντική χρήση.
Το i5 θα αποτελεί ένα οικολογικό ηλεκτρικό όχημα, με αρκετό χώρο για πέντε επιβάτες. Σε αντίθεση με το i3, θα διαθέτει πίσω πόρτες που θα ανοίγουν «κανονικά». Και αν στις πίσω πόρτες τα δύο μοντέλα θα διαφέρουν, σίγουρο είναι πως το i5 θα δανειστεί πολλά στοιχεία από την αρχιτεκτονική του i3, αν και μάλλον θα υιοθετήσει ένα λίγο πιο συντηρητικό και συμβατικό στιλ, καθώς θα απευθύνεται σε μεγαλύτερο ηλικιακά κοινό.
Ο BMW CEO, Norbert Reithofer, θέλει να χτίσει την κληρονομία του ως το άτομο που οδήγησε την εταιρεία στην ηλεκτροκίνηση, οπότε η επέκταση της «i» γκάμας αποτελεί προτεραιότητα για αυτόν. Το λανσάρισμα του i5 αναμένεται να είναι ακόμα πιο σημαντικό, καθώς προβλέπεται να έχει ένα πιο ευρύ target group από τα δύο άλλα «i» μοντέλα.
Επιπλέον, μέσω του i5 θα επιτευχθούν οι απαραίτητες οικονομίες κλίμακας, οι οποίες θα βοηθήσουν τη βαυαρική φίρμα να μειώσει το κόστος των μπαταριών, των ηλεκτρικών εξαρτημάτων και των μερών από ανθρακονήματα, που χρησιμοποιούνται στην παραγωγή των μοντέλων «i».
To BMW i5 θα πωλείται σε όλες τις σημαντικές αγορές αυτοκινήτου, σε ανταγωνιστική τιμή με τις βασικές εκδόσεις του Tesla Model S. Το εσωτερικό του i5 θα είναι ευμετάβλητο και ευρύχωρο, ενώ μεγάλος σε όγκο θα είναι και ο χώρος αποσκευών του.
Οι άνθρωποι της BMW προσπαθούν να «χωρέσουν» στο κέντρο του i5 μεγαλύτερες μπαταρίες από αυτές που υπάρχουν στο i3, ώστε να επιτύχουν μια αυτονομία πάνω από 300 χλμ.
Για την κίνησή του θα είναι υπεύθυνο ένα ηλεκτρικό μοτέρ απόδοσης περίπου 170 ίππων, το οποίο θα στέλνει την κίνηση στους πίσω τροχούς μέσω κιβωτίου μίας σχέσης. Για όσους θέλουν μεγαλύτερη αυτονομία, το βαυαρικό μοντέλο θα εξοπλίζεται προαιρετικά και με το νέο 3κύλινδρο 1.500άρι μοτέρ βενζίνης της εταιρείας.
Παρακάτω το BMW i3…
Πηγή: autotriti.gr