Η BMW Σειρά 5 θα εξοπλίζεται με ένα νέο 2λιτρο μοτέρ πετρελαίου, που στην έκδοση 518d αποδίδει 150 ίππους και στην 520d 190. Το TwinPower Turbo μοτέρ είναι ισχυρότερο κατά 7 ίππους και έχει κατανάλωση από 4,1 λτ./100 χλμ.
Η BMW Σειρά 5 θα διατίθεται από το καλοκαίρι και μετά, με ένα νέας γενιάς 4κύλινδρο TwinPower Turbo κινητήρα πετρελαίου. Ο νέος 2λιτρος κινητήρας θα τοποθετηθεί τόσο στις sedan όσο και στις touring εκδόσεις. Η έκδοση 518d θα έχει απόδοση 150 ίππων και η 520d 190, με τις δύο εκδόσεις να έχουν κερδίσει 7 ίππους σε σχέση με το παρελθόν.
Ο νέος κινητήρας διαθέτει αλουμινένιο στροφαλοθάλαμο, μειωμένες τριβές, καινούργια αντλία λαδιού, σύστημα turbo υψηλής απόδοσης με μεταβαλλόμενη γεωμετρία εισαγωγής και άμεσο ψεκασμό Common Rail με σωληνοειδείς ψεκαστήρες μέγιστης πίεσης 2.000 bar.
BMW 518d
Η 518d Sedan των 150 ίππων, είναι σε θέση να πραγματοποιήσει τη διαδικασία του 0-100 σε 9,1 δλ., ενώ η 518d Touring χρειάζεται 9,5 δλ. Η μέση κατανάλωση, στον ευρωπαϊκό κύκλο, είναι από 4,3 έως 4,7 λτ./100 χλμ. για το Sedan και 4,6-5,0 λτ./100 χλμ. για το Touring. Οι εκπομπές CO2, πάλι, είναι για την 1η 114-124 γρ./χλμ. και 122-132 γρ./χλμ. για τη 2η.
BMW 520d
Η ισχυρότερη εκδοχή των 190 ίππων προσφέρεται και με το σύστημα τετρακίνησης xDrive. Σε σχέση με το απερχόμενο μοντέλο, η ροπή έχει ανέβει κατά 20 Nm, φτάνοντας τα 400. Η BMW 520d Sedan επιταχύνει από στάση στα 100 χλμ./ώρα σε 7,9 δλ., ενώ η BMW 520d Touring χρειάζεται 0,2 δλ. παραπάνω. Τα τετρακίνηατα μοντέλα πραγματοποιούν τη δοκιμασία σε 7,9 δλ. (Sedan) και 8,2 δλ. (Touring).
Η μέση κατανάλωση της 520d Sedan είναι 4.1-4.7 λτ./100 χλμ., ενώ οι εκπομπές CO2 είναι της τάξης των 109-124 γρ./χλμ. Η εκδοχή 520d Touring ζητά 4,5-5,0 λτ. πετρελαίου ανά 100 χλμ. και έχει εκπομπές CO2 118-132 γρ./χλμ. Η τετρακίνητη 520d xDrive Sedan, πάλι, έχει κατανάλωση 4,7-5,1 λτ./100 χλμ. και εκπομπές CO2 124-134 γρ./χλμ. Τέλος, οι σχετικές τιμές της 520d xDrive Touring είναι 5,1-5,4 λτ./100 χλμ. και 133-143 γρ./χλμ. CO2.
Πηγή: autotriti.gr