Με τον έντονο ανταγωνισμό στις κατηγορίες του Ενιαίου, των ομάδων Ν, Α, Ε, Formula Saloon και των Ιστορικών της 18ης «Γιάννης Ηλιόπουλος» Ανάβασης Κύμης, ολοκληρώθηκε ο τρίτος γύρος του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Αναβάσεων και Ιστορικών καθώς και o 1ος και 2ος γύρος του Skoda Ενιαίου.

Η αγωνιστική δράση της Κυριακής ξεκίνησε με τον θεσμό του Ενιαίου, όπου νικητής και των δύο γύρων αναδείχθηκε ο Γιάννης Χαραλαμπόπουλος με το Skoda Fabia 1.2 Turbo. Πίσω του βρέθηκε με ελάχιστη διαφορά και στους δύο γύρους ο Μιχάλης Δουλτσίνος. Ο Αλέξανδρος Χαλιβελάκης βρέθηκε στην τρίτη θέση στον πρώτο γύρο, ενώ ο Ευστάθιος Κουκέας ολοκλήρωσε την προσπάθεια του στην τρίτη θέση στον δεύτερο γύρο.

Στην ομάδα Ν, ο Μηνάς Μπενής με Mitsubishi Lancer EVO IX, ήταν ο απόλυτος νικητής, καθώς δεν άφησε κανένα περιθώριο στους αντιπάλους του όλο το διήμερο. Πίσω του βρέθηκε ο Γιάννης Ποτουρίδης με Subaru Impreza, ενώ την 3η θέση κέρδισε ο Γεώργιος Κωνσταντακόπουλος με Mitsubishi Lancer EVO IX.

Στην ομάδα Α, απόλυτος κυρίαρχος ήταν ο Μιχάλης Ευθυμίου με Ford Escort RS Cosworth, που ήταν ταχύτερος και στα δύο σκέλη του αγώνα, αφήνοντας 2ο τον Παναγιώτη Λιώρη με ίδιο αυτοκίνητο. Στην τρίτη θέση ο ταχύτατος Βασίλης Μπάτζανος με Citroen Saxo VTS, εντυπωσίασε με τις επιδόσεις του και τις δύο ημέρες του αγώνα.

Στην ομάδα Ε, ο Γεώργιος Κουρνιάτης με Ford Escort RS 2000, ήταν ταχύτερος και στα δύο σκέλη του αγώνα, όντας ο μεγάλος νικητής, ακολουθούμενος από τον Θανάση Μπίμπικα με Vokswagen Golf GTi 2.0 16V. Το βάθρο συμπλήρωσε ο Δημήτρης Τσούργιαννης με Peugeot 106 Rallye.

Στην κατηγορία Formula Saloon, ο Παναγιώτης Σολδάτος Ford Fiesta 2.0 Turbo, δεν άφησε περιθώρια στον ανταγωνισμό, καθώς σημείωσε και στα δύο σκέλη τον ταχύτερο χρόνο, αφήνοντας δεύτερο τον Μάριο Ηλιόπουλο με Ford Focus RS. Τρίτος, τερμάτισε ο Πασχάλης Χατζημάρκος με Mitsubishi EVO IX.

Τέλος, στα Ιστορικά, ο Λεωνίδας Τσαγγαράς με Opel Ascona 400, πραγματοποίησε εξαιρετική εμφάνιση και στα δύο σκέλη, κερδίζοντας τον αγώνα. Ο Ιωάννης Κάτσικας με Ford Escort MK2 RS 2000, τερμάτισε στην δεύτερη θέση, με τρίτο τον Γεώργιο Μαγγίδα με ίδιο αυτοκίνητο.