Το ντεμπούτο πραγματοποιεί και επίσημα πλέον το νέο A7 Sportback. Το εν λόγω αυτοκίνητο θα σας συγκινήσει λόγω του προχωρημένου ντιζάιν του, του σπορ χαρακτήρα του αλλά και του υψηλού τεχνολογικού υπόβαθρου των μηχανικών του μερών.
Το Α7 ήρθε να γεμίσει το κενό μεταξύ των Α6 και Α8 αλλά με μια διαφορετική διάθεση πέρα από το συμβατικό σεντάν. Είναι ένα 5θυρο που παραπέμπει σε κουπέ που φτάνει κοντά τα 5 μέτρα
(4,97×1,91×1,42 μ., μεταξόνιο: 2,91 μ.). Σχεδιαστικά, με επίπεδο αεροδυναμικής (Cd: 0,28), ένα κομψό πίσω μέρος και με το εντυπωσιακό εμπρός, σήμα κατατεθέν κάθε σύγχρονου Audi, να δημιουργούν ένα σπορτίφ και επιβλητικό συνάμα σύνολο.
Στο εσωτερικό του, αυστηρά 4θέσιο, διαθέτει την αναμενόμενη πολυτέλεια σε όλα τα επίπεδα με έναν εξοπλισμό που παραπέμπει σε λιμουζίνα. Μεταξύ άλλων θα ξεχωρίσει κανείς το ολοκληρωμένο ποια σύστημα ΜΜΙ, το οποίο επιτρέπει την άμεση πρόσβαση στο διαδίκτυο μέσω Bluetooth, την οθόνη προβολής όλων των επιμέρους λειτουργιών και συστημάτων επικοινωνίας, το πλήρες ηχοσύνολο με 15 ηχεία (με απόδοση 1.500W), τα ηλεκτρικά ρυθμιζόμενα σε 20 διαφορετικές θέσεις καθίσματα και πολλά άλλα. Πέρα από την πληθώρα των αξεσουάρ και των συστημάτων ενεργητικής και παθητικής ασφάλειας, το βάρος της κατασκευής διατηρήθηκε σε χαμηλά επίπεδα, χάρη στην εκτενή χρήση αλουμινίου.
Στη γκάμα των κινητήρων θα συναντήσουμε σε πρώτη φάση δύο βενζίνης και αντίστοιχα δύο πετρελαίου. Η απόδοση τους θα κυμαίνεται από 204 μέχρι 300 άλογα, ενώ με τον 3λιτρο TDI σε συνδυασμό με το κιβώτιο multitronic η κατανάλωση θα αγγίζει τα 5.3 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα και η εκπομπή διοξειδίου του άνθρακα θα φτάνει τα 139 γραμμάρια ανά δευτερόλεπτο.
Σημειώνεται ότι εκτός από τη προσθιοκίνητη έκδοση, το νέο πεντάθυρο μοντέλο θα είναι διαθέσιμο και σε τετρακίνητη, ενώ μπορεί να συνδυαστεί και με το κιβώτιο S-Tronic.