Με το λανσάρισμα του σύγχρονου φορτηγού Atleon (NT500), η Nissan επισφραγίζει την πρόθεσή της να καταστεί κυρίαρχος παίκτης στην αγορά των μεσαίων φορτηγών στην Ευρώπη. Το νέο ισπανικής κατασκευής ιαπωνικό φορτηγό, με υψηλά επίπεδα άνεσης για τον οδηγό του, διασφαλίζει αφενός εξαιρετική οικονομία καυσίμου, αφετέρου μειωμένο κόστος συντήρησης καθώς τα διαστήματα service έχουν αυξηθεί σημαντικά. Προσφέρεται σε μια μεγάλη ποικιλία από μεταξόνια με μικτό βάρος οχήματος που ξεκινά από 5,6 και φθάνει έως τους 7,5 τόνους. Θα είναι διαθέσιμο με δύο διαφορετικούς κινητήρες, δύο διαφορετικά κιβώτια ταχυτήτων, καθώς και τρία επίπεδα εξοπλισμού.
Η επιβλητική θέση οδήγησης έχει διαμορφωθεί με την τοποθέτηση της καμπίνας πάνω από τον κινητήρα, η οποία σε συνδυασμό με την ευρεία γωνία ορατότητας, επιτρέπει στον οδηγό να πραγματοποιεί ασφαλείς και ακριβείς ελιγμούς, ακόμα και σε αρκετά μικρούς χώρους. Επιπλέον, διαθέτει αναβαθμισμένο εσωτερικό, με πολλούς, χρήσιμους και εύκολα προσβάσιμους χώρους αποθήκευσης μικροαντικειμένων. Ανάμεσα στις καινοτομίες που εξοπλίζουν το νέο φορτηγό της Nissan, περιλαμβάνονται οθόνη πολλαπλών λειτουργιών (std.), προηγμένο σύστημα πλοήγησης (option) καθώς και cruise control (option).
Η γκάμα κινητήρων, τεχνολογίας Euro 6, περιλαμβάνει δύο εκδόσεις κινητήρα Diesel ZD30, με ισχύ 150hp (στις εκδόσεις 5.6 & 6.5 τόνους) και 177hp αντίστοιχα, ενώ το σασί έχει σχεδιαστεί για να υποστηρίξει τη μεγαλύτερη δυνατή ποικιλία υπερκατασκευών. Παράλληλα, υπάρχουν διαθέσιμα δύο διαφορετικά κιβώτια ταχυτήτων : 6 σχέσεων χειροκίνητο (std.) και 6 σχέσεων αυτόματο (option μόνο για την έκδοση των 7.5τόνων).
Στον τομέα ων φρένων, το Atleon υιοθετεί προηγμένη τεχνολογία, εξασφαλίζοντας αποτελεσματικότητα στο έργο του επαγγελματία οδηγού του. Οι εκδόσεις των 7,5 τόνων, πλέον χρησιμοποιούν πλήρες σύστημα πέδησης με αέρα. Αυτό πρακτικά σημαίνει ότι πατώντας το πεντάλ του φρένου, ανοίγει η αντίστοιχη βαλβίδα, στέλνοντας τον πεπιεσμένο αέρα από τη δεξαμενή μέσα στο θάλαμο του φρένου, όπου και πιέζει το σχετικό έμβολο. Το σύστημα είναι το ίδιο με αυτό που χρησιμοποιείται στην κατηγορία των βαρέων φορτηγών.
Τέλος το Atleon είναι εξοπλισμένο με σύστημα ευστάθειας ESP, σύστημα Ελέγχου Πρόσφυσης (TCS/ASR), σύστημα εκκίνησης σε ανήφορο/ κατήφορο (Hill Start Assist), σύστημα Ελέγχου Πρόσφυσης ABS + EBD, καθώς και με Brake Assist (BAS).