Με νέα γκάμα αυτοκινήτων αλλά και αναθεωρημένη συγχρόνως φιλοσοφία, η Cadillac επιστρέφει στην Ευρώπη φιλοδοξώντας αυτή τη φορά η παρουσία της να είναι ακόμα πιο δυναμική.
Με άξονα την κεντρική Ευρώπη, εκεί όπου έχει και τη μεγαλύτερη δύναμη, θα εξυπηρετεί όλη την αγορά της γηραιάς ηπείρου, διευρύνοντας όμως από την άλλη το δίκτυο επισκευής. Τα μοντέλα με τα οποία θα διεκδικήσει μερίδιο πωλήσεων στην αγορά των πολυτελών αυτοκινήτων, είναι η CTS στη σεντάν Coupe και Station Wagon εκδοχή της, το ανανεωμένο SRX και την υβριδική Escalade.
Κατά τη διάρκεια της παρουσίαση που διοργάνωσε η εταιρεία, ιδιαίτερη έμφαση δόθηκε στην CTS Coupe, η οποία βασίζεται στη σεντάν έκδοση με αρκετές όμως σχεδιαστικές αλλαγές. Σε επίπεδο διαστάσεων διατηρεί το ίδιο μεταξόνιο, ενώ έχει 51 χιλιοστά μικρότερο μήκος και ύψος. Διατίθεται σε δύο εκδόσεις με έναν V6 κινητήρα 3.6 λίτρων με 311 ίππους και έναν υπερτροφοδοτούμενο V8 6,2 λίτρων με 564 ίππους και 74,9 χλγμ. ροπής! Για τη μετάδοση που περνά στους πίσω τροχούς (υπάρχει και τετρακίνητη έκδοση) φροντίζει ένα χειροκίνητο ή ένα αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων έξι σχέσεων. Η καλή δουλειά σε επίπεδο ανάρτησης φαίνεται άμεσα, με την άνεση και τα επίπεδα πρόσφυσης να είναι περισσότερο από ικανοποιητικά. Η Sport Wagon εκδοχή της CTS, με 720 λίτρα χώρου αποσκευών σε κανονικές συνθήκες, ή 1.523 με τα πίσω καθίσματα αναδιπλωμένα, δείχνει εξαρχής τον προορισμό της που δεν είναι άλλος από την πρακτικότητα, με την άνεση να ενισχύεται από τη ρύθμιση της ανάρτησης, με την πολύ καλή ποιότητα κύλισης.
Το SRX, το μεσαίο αμερικάνικο crossover έρχεται ανανεωμένο, με επιλεκτικές αλλαγές σε εμφάνιση, εσωτερικό διάκοσμο και ποιότητα. Στο δρόμο δίνει έμφαση στην άνεση, με τη μετάδοση να περνά και στους τέσσερις τροχούς μέσω ενός εξελιγμένου συστήματος. Ο κινητήρας που χρησιμοποιεί είναι 3λιτρος V6 με απόδοση 268 ίππων και συνδυάζεται με ένα αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων έξι σχέσεων.
Πηγή: 4troxoi.gr