Η Ford επεκτείνει περαιτέρω την οικογένεια του νέου Puma με πρόσθετες επιλογές σε κινητήρες, συστήματα μετάδοσης και εκδόσεις εξοπλισμού, προσφέροντας έτσι την πιο ολοκληρωμένη γκάμα για το νέο, συμπαγές crossover μοντέλο της.
Οι αγοραστές μπορούν τώρα να επιλέξουν για πρώτη φορά εκδόσεις του νέου Puma με τον 1.5L EcoBlue ντίζελ κινητήρα που αποδίδει ισχύ 120 ίππων, με το νέο 7τάχυτο αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη, καθώς και μία πολυτελή έκδοση του μοντέλου με την ονομασία ST-Line Vignale.
Για την υποστήριξη της παραγωγής του νέου Puma, η μάρκα έχει επενδύσει περίπου 200 εκατομμύρια ευρώ στις προηγμένες εγκαταστάσεις της στη Κραϊόβα της Ρουμανίας, ανεβάζοντας τη συνολική επένδυσή της στην περιοχή σε περίπου 1,5 δισεκατομμύρια ευρώ από το 2008.
Πλήρης γκάμα κινητήρων
Ο νέος κινητήρας ντίζελ 1.5L EcoBlue των 120 ίππων του Puma αποτελεί μία εξαιρετική πρόταση για όσους διανύουν πολλά χιλιόμετρα. Ο κινητήρας εκπέμπει CO2 από 99 γρ/χλμ και καταναλώνει καύσιμο με ρυθμό 3,8 λτ/100 χλμ στον κύκλο NEDC, ενώ συνδυάζεται με μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων έξι σχέσεων.
Ένα νέο 7τάχυτο αυτόματο κιβώτιο που διατίθεται προαιρετικά σε συνδυασμό με τον κινητήρα 1.0L EcoBoost των 125 ίππων προσφέρει εκπέμπει CO2 110 γρ/χλμ με κατανάλωσή που φτάνει στα 4,9 λτ/100 χλμ στον κύκλο NEDC. Ο μεγαλύτερος αριθμός σχέσεων μετάδοσης του νέου κιβωτίου και η λειτουργία διπλού συμπλέκτη για ομαλές αλλαγές, συμβάλλουν στην μείωση της κατανάλωσης, στην αθόρυβη λειτουργία και στις καλύτερες επιδόσεις.
Επίσης, από τα τέλη της προηγούμενης χρονιάς το Puma εφοδιάστηκε με ήπια υβριδική τεχνολογία 48-volt, η οποία εξασφαλίζει βελτιωμένη κατανάλωση βενζίνης. Οι κινητήρες EcoBoost Hybrid προσφέρονται στο νέο Puma σε δύο εκδόσεις ισχύος, σε συνδυασμό με μηχανικά κιβώτια ταχυτήτων έξι σχέσεων:
- 1.0L EcoBoost Hybrid 125 ίππων: εκπομπή CO2 από 97 γρ/χλμ και κατανάλωση καυσίμου 4,3 λτ/100 χλμ στον κύκλο NEDC (από 126 γρ/χλμ και 5,5 λτ/100 χλμ στον WLTP)
- 1.0L EcoBoost Hybrid 155 ίππων: εκπομπή CO2 από 99 γρ/χλμ και κατανάλωση καυσίμου 4,4 λτ/100 χλμ στον κύκλο NEDC (από 126 γρ/χλμ και 5,5 λτ/100 χλμ στον WLTP)
Με μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων έξι σχέσεων, ο κινητήρας 1.0L EcoBoost 125 ίππων, εκπέμπει CO2 από 103 γρ/χλμ με κατανάλωση καυσίμου 4,5 λτ/100 χλμ στον κύκλο NEDC (131 γρ/χλμ και 5,7 λτ/100 χλμ στον WLTP).
Puma ST-Line Vignale
Βασισμένο στη σπορ έκδοση ST-Line, το νέο Puma ST-Line Vignale αναβαθμίζει το επίπεδο πολυτέλειας και εξοπλισμού. Λεπτομέρειες στον σχεδιασμό περιλαμβάνουν το άνω τμήμα της μάσκας καθώς και το πλαίσιό της σε σατινέ αλουμίνιο, το κάτω τμήμα της μάσκας από έβενο, το κάτω τμήμα του πίσω προφυλακτήρα βαμμένο στο χρώμα του αμαξώματος, καθώς και μία μεγάλη πίσω αεροτομή. Ο στάνταρ εξοπλισμός περιλαμβάνει προβολείς LED, δερμάτινα καθίσματα Windsor με θερμαινόμενα καθίσματα οδηγού και συνοδηγού, δερμάτινο τιμόνι Manacor, premium ηχοσύστημα της B&O και σύστημα Ford KeyFree.
Οι υπόλοιπες εκδόσεις του νέου Puma (Trend, Titanium, Titanium X και ST-Line X) περιλαμβάνουν στον στάνταρ εξοπλισμό τους καινοτόμες τεχνολογίες όπως το Local Hazard Information που λειτουργεί μέσω μόντεμ FordPass Connect, καθώς και την ευέλικτη λύση αποθήκευσης Ford MegaBox στο χώρο φόρτωσης, στον οποίο μπορούν να αποθηκευτούν μη σταθερά αντικείμενα ύψους έως 115 εκ. (όπως γλάστρες ή μπαστούνια του γκολφ) σε κάθετη θέση.
Επιπλέον, η μάρκα πριν από μερικές ημέρες ανακοίνωσε ότι, ένα νέο Puma ST, το οποίο φέρει την υπογραφή της Ford Performance, θα πλαισιώσει τη γκάμα αργότερα μέσα στη χρονιά.
Νίκος Τσάδαρης