Η διαδικασία για να αγοράσει κανείς μια συλλεκτική Ferrari μόνο εύκολη δεν είναι και δεν μοιάζει σε τίποτα με τον συνήθη περίπατο στην πλησιέστερη αντιπροσωπεία.
Κι αυτό γιατί πρέπει να είσαι μέλος μιας μικρής και εκλεκτής ελίτ, της διαβόητης Ferrari’s Top Owners, μιας λίστας δηλαδή που απαιτεί από σένα να κατέχεις ήδη μια σειρά από κομψοτεχνήματα της φίρμας (οι φήμες θέλουν τον αριθμό στα 5 για τη LaFerrari!).
Κι αυτό γίνεται λέει για να μην καταλήξουν τα επετειακά μοντέλα σε όποιον να ‘ναι, αν και όπως θα δούμε η διαδικασία αυτή μόνο ασφαλής δεν είναι.
Γιατί η πρώτη LaFerrari που βγήκε ποτέ από τη γραμμή παραγωγής του Maranello, με αριθμό «1» παρακαλώ, βρίσκεται σήμερα προς πώληση στην αγορά, μέσω της ιστοσελίδας SEMCO GmbH.
Με αρχική τιμή στα 1,3 εκατ. ευρώ, η συγκεκριμένη LaFerrari που έχει προλάβει να γράψει μόλις 200 χιλιόμετρα πωλείται τώρα έναντι 2,38 εκατ. ευρώ, ποσό που θα δαπανήσει σίγουρα κάποιος για να αποκτήσει το πρώτο από τα 499 exclusive supercars, το οποίο είναι πλέον απαλλαγμένο από τον βραχνά του να κατέχεις μια χούφτα Ferrari για να μπορέσεις να το αποκτήσεις.
Η δυνατότερη Ferrari παραγωγής που κατασκευάστηκε ποτέ αποδίδει 800 άλογα με τον V12 κινητήρα των 6,3 λίτρων, ενώ με τη βοήθεια του ηλεκτροκινητήρα η ιπποδύναμη εκτινάσσεται στα 963 άλογα!
Ο αντιπρόσωπος SEMCO GmbH από τη Γερμανία άδραξε λοιπόν την ευκαιρία και έβαλε στο χέρι την πρώτη LaFerrari, το ιταλικό supercar που ντεμπούταρε τον περασμένο Μάρτιο στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης.
Όσο για τις επιδόσεις, μιλάμε για 0-100 χλμ/ώρα σε λιγότερο από 3 δευτερόλεπτα και τελική ταχύτητα στα 350 χλμ/ώρα!
Παρά λοιπόν τις προσπάθειες της ιταλικής φίρμας να τσεκάρει εξονυχιστικά το ποιος θα αποκτήσει τις 499 συλλεκτικές LaFerrari, με τον πρόεδρο Luca di Montezemolo να εμπλέκεται στη διαδικασία επιλογής των ιδιοκτητών και να έχει τον τελικό λόγο(!), η όλη αποκλειστικότητα είναι σχετικά διάτρητη…