Σύμφωνα με τελευταία δημοσιεύματα, η BMW θα αποκαλύψει το νέο crossover μοντέλο της, την Χ4, στην Έκθεση Αυτοκινήτου της Νέας Υόρκης που θα πραγματοποιηθεί τον Απρίλιο του 2014.
Παρά τα παλαιότερα δημοσιεύματα, τα οποία ήθελαν τη BMW να αποκαλύπτει τη νέα Χ4 στο Σαλόνι της Γενεύης, η γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία έχει δρομολογήσει την παρουσίαση του νέου crossover της τον Απρίλιο στην Έκθεση Αυτοκινήτου της Νέας Υόρκης. Επίσης, θα παρουσιαστεί τον Αύγουστο στη Μόσχα και η ανανεωμένη Χ6, η οποία θα ακολουθήσει τα χνάρια του απερχόμενου μοντέλου, ωστόσο θα δοθεί ιδιαίτερη βαρύτητα στην σπορτίφ σχεδίαση, παρά στην πρακτικότητα του SAC μοντέλου. Προς τα τέλη του 2014, αναμένουμε και τις δύο ισχυρές εκδόσεις των Χ5 και Χ6, οι οποίες έχουν δεχτεί φυσικά την τεχνογνωσία και τις αναβαθμίσεις του τμήματος Μ. Συγκεκριμένα, και τα δύο μοντέλα θα μοιράζονται έναν αναβαθμισμένο διπλά υπερτροφοδοτούμενο 4,4 λτ. V8 κινητήρα, ο οποίος αποδίδει 555 ίππους και 680 Nm ροπής.
Όσον αφορά στη νέα BMW X4, σας αποκαλύπτουμε από σήμερα το ποιόν του νέου μοντέλου των Βαυαρών, μέσα από αρκετές ηλεκτρονικά επεξεργασμένες φωτογραφίες από τους κατασκόπους μας. Η νέα BMW X4 θα έχει μήκος αμαξώματος 4.648 χλστ. και μεταξόνιο στα 2.810 χλστ. (όπως και η X3), εντασσόμενη έτσι στους κόλπους της κατηγορίας των μεσαίων πολυτελών Crossover. Σχεδιαστικά, η Χ4 προβάλλει έναν έντονα σπορ χαρακτήρα, που διαμορφώνεται μέσα από τις δυναμικές γραμμές και αναλογίες της. Ο αριθμός 4 συνάδει με τη νέα φιλοσοφία της BMW Σειρά 4, που θα χαρακτηρίζει τα μεσαία κουπέ και κάμπριο μοντέλα της γερμανική φίρμας. Ιδιαίτερα εντυπωσιακό είναι το πλάτος των 1.915 χλστ., ενώ το ύψος των 1.622 χλστ. είναι 39 χλστ. χαμηλότερο από της Χ3. Πέρα από το μακρύ καπό, τους κοντούς προβόλους και την τραβηγμένη προς τα πίσω καμπίνα επιβατών, τα στοιχεία ταυτότητας της BMW περιλαμβάνουν και τη χαρακτηριστική απότομη… πτώση της γραμμής της οροφής, η οποία όπως και στην X6 δίνει την απαραίτητη κουπέ νότα στο αυτοκίνητο και το δείχνει μακρύτερο. Σε σχέση με το πρωτότυπο, οι αλλαγές που θα δούμε στο μοντέλο παραγωγής είναι η προσθήκη στρογγυλών προβολέων ημέρας στο εμπρόσθιο τμήμα και μιας νέας εισαγωγής στο κέντρο του προφυλακτήρα, ενώ στο πίσω τμήμα οι διαφορές θα είναι οι ελάχιστες δυνατές.
Η γκάμα των μηχανικών συνόλων της Χ4 θα περιλαμβάνει τα τούρμπο μηχανικά σύνολα, που χρησιμοποιεί και η Χ3 σήμερα. Αυτά είναι 3 κινητήρες βενζίνης (2λιτρος με 184 και 245 ίππους και 3λιτρος με 306 ίππους) και 3 turbodiesel (2λιτρος με 184 ίππους και 3λιτρος με 258 και 313 ίππους). Το κιβώτιο θα είναι χειροκίνητο 6 σχέσεων ή αυτόματο με 8 σχέσεις και προηγμένη τεχνολογία, ενώ η τετρακίνηση θα μεταδίδεται και στους 4 τροχούς μέσω του συστήματος BMW xDrive. Το σύστημα χρησιμοποιεί έναν πολύδισκο συμπλέκτη για να μεταβάλει συνεχώς την κατανομή της ροπής στον εμπρός και πίσω άξονα, ενώ παράλληλα συνεργάζεται και με το σύστημα Δυναμικού Ελέγχου της Ευστάθειας (DSC), ώστε να εξουδετερωθεί άμεσα οποιαδήποτε τάση υπερστροφής ή υποστροφής. Η BMW σκέφτεται σοβαρά και είναι σχεδόν σίγουρο ότι θα λανσάρει και έκδοση Μ του μοντέλου.
Πηγή: autotriti.gr