Τη BMW X4, το μικρότερο «αδελφάκι» της X6, οι Βαυαροί μας την έχουν δείξει μέχρι σήμερα σε πρωτότυπη μορφή, αρχικά στη Σανγκάη τον Απρίλιο και πιο πρόσφατα, στα τέλη Νοεμβρίου στο Λος Άντζελες.
Πλέον και μέσα στο Α’ Τρίμηνο του 2014 αναμένεται να δούμε και τα αποκαλυπτήρια της έκδοσης παραγωγής, η οποία θα έλθει να τοποθετηθεί δίπλα από την X3 ως η πιο κουπέ επιλογή της.
Εντυπωσιάζει με την παρουσία της
Η νέα BMW X4 θα έχει μήκος αμαξώματος 4.648 χλστ. και μεταξόνιο στα 2.810 χλστ. (όπως και η X3), εντασσόμενη έτσι στους κόλπους της κατηγορίας των μεσαίων πολυτελών crossover. Σχεδιαστικά, η Χ4 προβάλει έναν έντονα σπορ χαρακτήρα, που διαμορφώνεται μέσα από τις δυναμικές γραμμές και αναλογίες της.
Ο αριθμός 4 συνάδει με τη νέα φιλοσοφία της BMW Σειράς 4, που θα χαρακτηρίζει τα μεσαία κουπέ και κάμπριο μοντέλα της γερμανική φίρμας. Ιδιαίτερα εντυπωσιακό είναι το πλάτος των 1.915 χλστ., ενώ το ύψος των 1.622 χλστ. είναι 39 χλστ. χαμηλότερο από της Χ3.
Πέρα από το μακρύ καπό, τους κοντούς προβόλους και την τραβηγμένη προς τα πίσω καμπίνα επιβατών, τα στοιχεία ταυτότητας της BMW περιλαμβάνουν και τη χαρακτηριστική απότομη πτώση της γραμμής της οροφής, η οποία όπως και στη X6 δίνει την απαραίτητη κουπέ νότα στο αυτοκίνητο και το δείχνει μακρύτερο.
Σε σχέση με το πρωτότυπο, οι αλλαγές που θα δούμε στο μοντέλο παραγωγής είναι η προσθήκη στρογγυλών προβολέων ημέρας στο εμπρόσθιο τμήμα και μιας νέας εισαγωγής στο κέντρο του προφυλακτήρα, ενώ στο πίσω τμήμα οι διαφορές θα είναι οι ελάχιστες δυνατές.
Αποκλειστικά turbo και τετρακίνητη
Η γκάμα των μηχανικών συνόλων της Χ4 θα περιλαμβάνει τα τούρμπο μηχανικά σύνολα, που χρησιμοποιεί και η Χ3 σήμερα. Αυτά είναι 3 κινητήρες βενζίνης (2λιτρος με 184 και 245 ίππους και 3λιτρος με 306 ίππους) και 3 turbodiesel (2λιτρος με 184 ίππους και 3λιτρος με 258 και 313 ίππους).
Το κιβώτιο θα είναι χειροκίνητο 6 σχέσεων ή αυτόματο με 8 σχέσεις και προηγμένη τεχνολογία, ενώ η τετρακίνηση θα μεταδίδεται και στους 4 τροχούς μέσω του συστήματος BMW xDrive.
Το σύστημα χρησιμοποιεί έναν πολύδισκο συμπλέκτη για να μεταβάλει συνεχώς την κατανομή της ροπής στον εμπρός και πίσω άξονα, ενώ παράλληλα συνεργάζεται και με το σύστημα Δυναμικού Ελέγχου της Ευστάθειας (DSC), ώστε να εξουδετερωθεί άμεσα οποιαδήποτε τάση υπερστροφής ή υποστροφής. Η BMW σκέφτεται σοβαρά και είναι σχεδόν σίγουρο ότι θα λανσάρει και έκδοση Μ του μοντέλου.
Πηγή: autotriti.gr