Στις 19 Νοεμβρίου η Porsche θα αποκαλύψει συνολικά τρία νέα μοντέλα στις εκθέσεις αυτοκινήτου του Λος Άντζελες , του Τόκιο και της Γκουανγκζού.
Στο Λος Άντζελες θα κάνει το ντεμπούτο της και η 911 Turbo Cabriolet, ενώ τα μοντέλα Panamera Turbo S και Turbo S Executive θα αποκαλυφθούν για πρώτη φορά στην έκθεση αυτοκινήτου του Τόκιο. Σχεδόν ταυτόχρονα, η 918 Spyder, το σούπερ σπορ αυτοκίνητο της Porsche, θα παρουσιαστεί για πρώτη φορά στο κοινό της Κίνας και των ΗΠΑ, στις εκθέσεις αυτοκινήτου της Γκουανγκζού και του Λος Άντζελες.
Στο Λος Άντζελες θα παρουσιαστούν επίσης η 911 Turbo Cabriolet και η 911 Turbo S Cabriolet. Τα ανοικτά μοντέλα της 911 Turbo προσφέρουν τον ίδιο συνδυασμό δυναμισμού, επιδόσεων και αποδοτικότητας με τα μοντέλα Coupé που αποκαλύφθηκαν πριν λίγους μήνες: ο εξακύλινδρος κινητήρας των 3,8 λίτρων με διπλό υπερσυμπιεστή αποδίδει 520 ίππους στην ανοικτή 911 Turbo και 560 ίππους στο μοντέλο S, ενώ η τελική ταχύτητα των δύο αυτοκινήτων αγγίζει τα 318 χλμ./ώρα. Και όλα αυτά, επιτυγχάνοντας τιμές κατανάλωσης καυσίμου κάτω από το όριο των δέκα λίτρων. Και τα δύο κορυφαία μοντέλα Cabriolet ανταποκρίνονται με άνεση στις απαιτήσεις του Νέου Ευρωπαϊκού Κύκλου Οδήγησης (NEDC), πετυχαίνοντας τιμές 9,9 λίτρων/100 χλμ. (ισοδυναμούν με εκπομπές CO2 231 γρ./χλμ.).
Στο Τόκιο, η Porsche επιδεικνύει όχι μόνο επιδόσεις, αλλά και πολυτέλεια για τους απαιτητικούς οδηγούς. Σε αυτή την έκθεση, η Porsche παρουσιάζει το ταχύτερο, το ισχυρότερο και το πολυτελέστερο μοντέλο της σειράς Panamera. Με απόδοση ισχύος 570 ίππων και τελική ταχύτητα 310 χλμ./ώρα, σε συνδυασμό με μια ιδιαίτερα εκτεταμένη και κορυφαίας ποιότητας γκάμα χαρακτηριστικών, είναι σίγουρο ότι η Panamera Turbo S θα αποκτήσει ξεχωριστό κύρος στην κατηγορία της.
Για πρώτη φορά, η Panamera Turbo S διατίθεται και σε έκδοση Executive, με μεταξόνιο το οποίο είναι μακρύτερο κατά 15 εκατοστά.
Η 918 Spyder πραγματοποιεί το ντεμπούτο της στην Κίνα και στις ΗΠΑ. Αυτό το μοντέλο αποτελεί τη συνέχεια του παραδοσιακού DNA της Porsche, με μια πρωτοποριακή φιλοσοφία σπορ αυτοκινήτου.
Σχεδιασμένη από την αρχή ως υβριδικό μοντέλο υψηλών επιδόσεων, η 918 Spyder έχει να επιδείξει έναν άνευ προηγουμένου συνδυασμό επιδόσεων (με 887 ίππους, τιμή που φυσικά είναι χαρακτηριστική ενός σούπερ σπορ αυτοκινήτου) και της κυριολεκτικά αθόρυβης κίνησης που χαρακτηρίζει ένα ηλεκτροκίνητο όχημα.
Το αυτοκίνητο αυτό είναι σε θέση να επιταχύνει από τα 0 στα 100 χλμ./ώρα σε 2,6 δευτερόλεπτα, ενώ προσφέρει μέση τυπική κατανάλωση καυσίμου από 3,0 έως 3,1 λίτρα/100 χλμ.
Πηγή: 4troxoi.gr