Το 2019 ήταν μια επιτυχημένη χρονιά για το Groupe Renault σε Ελλάδα και Ευρώπη. Συγκεκριμένα, στην Ελλάδα, η Renault και η Dacia, με συνολικές πωλήσεις 6.112 αυτοκινήτων κατέγραψαν αύξηση της τάξης του 11%, με το συνολικό μερίδιο του Groupe να φτάνει στο 5,4%.
Πιο αναλυτικά, η Renault αύξησε τις πωλήσεις της κατά 2,1%, ενώ τα περισσότερα από τα μοντέλα με τα οποία εκπροσωπείται στην ελληνική αγορά κατέγραψαν ανοδική πορεία σε σχέση με την περσινή χρονιά. Το μικρό Twingo σημείωσε αύξηση πωλήσεων κατά 48% στην κατηγορία του.
Το best seller Clio, η 5η γενιά, του οποίου λανσαρίστηκε στην Ελλάδα το τελευταίο 3μηνο του χρόνου, έκανε συνολικά 3.000 πωλήσεις, αύξηση της τάξης του 1,7%, κατακτώντας την 8η θέση στο σύνολο των πωλήσεων της ελληνικής αγοράς. Το compact crossover Captur σημείωσε αύξηση των πωλήσεών του κατά 65% και τέλος, το SUV Kadjar αύξησε τις πωλήσεις του κατά 52%.
Επίσης, η πορεία της Dacia και το 2019 επιβεβαίωσε το λόγο για τον οποίο αποτελεί ένα «success story». Συνεχίζοντας την ανοδική πορεία των τελευταίων ετών, η μάρκα (Renault Ρουμανίας) αύξησε τις πωλήσεις της κατά 38,9%, και το μερίδιό της στην ελληνική αγορά στο 1,6% (από το 1,3% της προηγούμενης χρονιάς), επίδοση που οφείλεται κυρίως στο δημοφιλές SUV, Duster, που κατέκτησε την 3η θέση της κατηγορίας του (C-SUV), εκτοξεύοντας τις πωλήσεις του κατά 79%, σε σχέση με το 2018.
Αξίζει να σημειωθεί ότι και στα επαγγελματικά, το Groupe Renault αύξησε τις πωλήσεις του στην Ελλάδα κατά 26,2%, συγκριτικά με την περσινή χρονιά, κατακτώντας μερίδιο 5,1%, ενώ το Dacia Dokker Van έγινε το επαγγελματικό μοντέλο με την μεγαλύτερη αύξηση πωλήσεων μέσα στο 2019.
Το Γαλλικό Groupe σημείωσε και στην Ευρώπη θετική πορεία για άλλη μια χρονιά. Οι πωλήσεις του αυξήθηκαν κατά 1,3%, με το Clio να παραμένει ηγέτης της κατηγορίας του πανευρωπαϊκά, όπως, άλλωστε, κατάφερε να κάνει και το Captur. Αντιστοίχως, η Dacia στην Ευρώπη, σημείωσε αύξηση πωλήσεων για 7η συνεχόμενη χρονιά, που το 2019 έφτασε το 10,4%.