Καθυστέρηση θα υπάρξει στο λανσάρισμα της νέας γενιάς του Wrangler, καθώς δεν προβλέπεται να γίνει νωρίτερα από το 2018, όπως θα συμβεί και με άλλα μοντέλα της Chrysler.
Ενδεχομένως, οι εξελίξεις στο Ντιτρόιτ να δημιουργούν δεύτερες σκέψεις στην αμερικανική αυτοκινητοβιομηχανία, το ζητούμενο πάντως είναι ότι η Chrysler την ίδια πολιτική θα ακολουθήσει και για ορισμένα μοντέλα της Dodge (τα οποία δεν εισάγονται στην Ελλάδα).
Αρχικά λοιπόν είχε ανακοινώσει ότι επίκειται το λανσάρισμά τους, τώρα μετατίθεται για δύο έως τρία χρόνια. Έτσι λοιπόν τα Dodge Avenger, Dodge Challenger, Dodge Grand Caravan δεν θα «αντικρίσουν» σύντομα τον αντικαταστάτη τους.
Επίσης το νέο Grand Cherokee θα ξεκινήσει αργότερα, από το προβλεπόμενο χρονοδιάγραμμα τις πωλήσεις του, καθώς παρατηρήθηκαν εμπλοκές στη γραμμή παραγωγής του εργοστασίου στο Οχάιο, αφού ο στόχος είναι να ταιριάξουν αρμονικά και χωρίς προβλήματα οι κινητήρες πετρελαίου και βενζίνης με το νέο 9τάχυτο αυτόματο κιβώτιο, όπως υποστήριξαν οι υπεύθυνοι της εταιρείας.
Από την άλλη για να επιστρέψουμε στο Wrangler, ενώ για τόσα χρόνια έχει καθιερωθεί ως σκληροτράχηλο off-road όχημα, η εικόνα του δεν παραπέμπει σε σύγχρονο και άνετο τετρακίνητο.
Γι’ αυτό, πιθανότατα θα δούμε το επόμενο διάστημα και μέχρι το 2018 ορισμένες ανανεωμένες εκδόσεις, όπως αυτή που βγήκε με την ευκαιρία της συμπλήρωσης ενός εκατομμυρίου Wrangler στην παραγωγή, τον προηγούμενο μήνα.
Θυμίζουμε ότι η έκδοση αυτή ήταν το Wrangler Rubicon 10th Anniversary Edition (2013), το οποίο εξωτερικά διέθετε νέους προφυλακτήρες και καινούργια κουκούλα, είχε αυξημένη απόσταση από το έδαφος και 17-ιντσών ζάντες αλουμινίου με ενισχυμένα ελαστικά.
Κάτω από το καπό βέβαια, υπάρχει πάντα το γνωστό 3,6 λίτρων V6 μοτέρ, που αποδίδει 285 ίππους και 352 Nm ροπής, συνδυαζόμενο με το κλασικό μπλοκέ διαφορικό, που «φροντίζει» για τα «σκαρφαλώματα» της εν λόγω έκδοσης.
Πηγή: autotriti.gr