Η ηλεκτρική έκδοση του Meriva που αυτή τη στιγμή βρίσκεται υπό εξέλιξη φαίνεται ότι θα αποτελέσει μια σημαντική καμπή για τα ηλεκτροκίνητα μοντέλα γενικότερα. Η γερμανική εταιρεία εξελίσσει το αυτοκίνητο σε συνεργασία με την MeRegioMobil, και ως βασικό θέμα είναι ο πειραματισμός σε νέους τρόπους αποθήκευσης αλλά και διάθεσης της ηλεκτρικής ενέργειας.
Το Meriva EV χρησιμοποιεί μπαταρία ισχύος 16 kW που συνεργάζεται με ηλεκτροκινητήρα ο οποίος με τη σειρά του αποδίδει περί τους 82 ίππους και τα 215 Nm ροπής. Με τα μεγέθη αυτά η εταιρεία ανακοινώνει μια πρώτη τιμή για την αυτονομία του μοντέλου που δεν ξεπερνά τα 64 χιλιόμετρα, ενώ η μέγιστη ταχύτητα φτάνει τα 130 χ.α.ω. Παρόλο που τα μεγέθη δεν εντυπωσιάζουν, με το εγχείρημα αυτό η Opel δοκιμάζει έναν νέο και αν μη τι άλλο επαναστατικό τρόπο διαχείρισης της ηλεκτρικής ενέργειας, τον οποίο αρχικά ονομάζει «bi-directional». Με την τεχνολογία αυτή, η φόρτιση γίνεται με τους εξής δύο τρόπους. Ο πρώτος περιλαμβάνει τη φόρτιση από παροχές οικιακού τύπου όπως πρίζες 230/400 Volt, ενώ ο δεύτερος και πιο σημαντικός επιτρέπει στο αυτοκίνητο να επιστρέφει ρεύμα προς την πηγή!
Το σύστημα βρίσκεται σε πειραματικό στάδιο αυτή τη στιγμή, όμως η λογική του είναι πως το Opel Meriva EV θα μπορεί να διοχετεύσει το ρεύμα των μπαταριών του όπου αυτό είναι αναγκαίο (σε σπίτι π.χ. σε περίπτωση διακοπής ρεύματος), εάν και εφόσον ο ιδιοκτήτης το επιτρέπει.
Τέλος, παρά την εκτεταμένη χρήση μπαταριών, η Opel αναφέρει ότι οι εσωτερικές διαστάσεις του αυτοκινήτου δεν έχουν αλλοιωθεί καθόλου σε σχέση με τις κανονικές εκδόσεις του Meriva, ενώ η παραγωγή του μοντέλου δεν έχει γίνει γνωστό πότε θα ξεκινήσει.
Πηγή: autotriti.gr