Εκμεταλλεύτηκε τις συνθήκες, δεν χαρίστηκε στον Φερστάπεν στην εκκίνηση και με σωστή στρατηγική έφτασε στην νίκη ο Λιούις Χάμιλτον. Στη 2η θέση ο Σεμπάστιαν Φέτελ και 3ος ο Βάλτερι Μπότας.
Ο Λιούις Χάμιλτον νίκησε δίκαια στο Μεξικό πετυχαίνοντας τη δέκατη φετινή του νίκη και την 83η στην καριέρα του. Από την άλλη πλευρά η Ferrari για άλλη μια φορά έκανε λάθη στη στρατηγική και κατέστρεψε και το πιτ στοπ του Λεκλέρ.
Ο αγώνας ξεκίνησε με τις δύο Ferrari να κρατούν τις θέσεις τους και τον Φερστάπεν που ξεκίνησε 4ος, να «βιάζει» τον Χάμιλτον στο να του δώσει την θέση. Ο Χάμιλτον δεν μάσησε, ακούμπησαν και ο Φερστάπεν και έπεσε όγδοος. Αυτά παθαίνει κανείς όταν δεν σέβεται τους αντιπάλους του. Τα θραύσματα από την επαφή τους δημιούργησαν καθεστώς εικονικού αυτοκινήτου ασφαλείας.
Με το που ξεκίνησε πάλι ο αγώνας, ο Φερστάπεν σκέφτηκε πως θα ήταν σωστό να επιτεθεί έτσι βίαια και στον Μπότας κάνοντάς του ένα απαιτητικό προσπέρασμα με αποτέλεσμα η εμπρός αεροτομή της Mercedes να σκίσει το πίσω δεξί ελαστικό του Φερστάπεν. Συνέχισε με τη… ζάντα όμως και όταν τελικά άλλαξε ελαστικά είχε πέσει τελευταίος.
Ο Άλμπον που εκμεταλλεύτηκε το μπέρδεμα είχε ανέβει τρίτος και μπήκε για αλλαγή ελαστικών στον 15ο γύρο. Στον αμέσως επόμενο γύρο μπήκε και ο Λεκλέρ για να βάλει μέση γόμα, μια στρατηγική που εκ του αποτελέσματος αποδείχθηκε λανθασμένη. Τόσο οι δύο Mercedes όσο και ο Vettel συνέχισαν. Ο Χάμιλτον μπήκε στον 25ο γύρο για αλλαγή ελαστικών ενώ ο Φέτελ ζήτησε ο ίδιος να μην μπει παρά 11 γύρους μετά.
O Φερστάπεν πετούσε και έφτασε τελικά μέχρι την 6η θέση που ήταν ένας άθλος.
Στο δεύτερο πιτ στοπ του Λεκλέρ, η ομάδα έκανε λάθος καθώς δεν κούμπωσε το πίσω δεξί μπουλόνι με αποτέλεσμα ο Μονεγάσκος να χάσει πολύτιμα δευτερόλεπτα που του στοίχισαν αν όχι τον αγώνα το βάθρο σίγουρα.
Στους τελευταίους γύρος υπήρξε το τρενάκι Χάμιλτον, Φέτελ, Μπότας και Λεκλέρ με τον Χάμιλτον τελικά να κατακτά άλλη μια νίκη και τον Λεκλέρ να μην μπορεί να περάσει τον Μπότας.
Αυτή είναι η τελική κατάταξη του αγώνα:
πηγή: gazzetta.gr