H πολύ καλή ενεργητική ασφάλεια χαρακτηρίζει σαφώς τη νέα, έβδομη κατά σειρά, γενιά του VW Golf. Πόσο μάλλον την άρτι αφιχθείσα τετρακίνητη εκδοχή που εφοδιάζεται με νέας γενιάς τετρακίνηση, 1,6 TDI κινητήρα πετρελαίου 105 ίππων και 6τάχυτο κιβώτιο.

Όσο και αν στην Ελλάδα δεν γνώρισαν στιγμές δόξας, οι τετρακίνητες εκδόσεις του Golf υπήρχαν πάντα στην γκάμα του μοντέλου στοχεύοντας να απογειώσουν το κράτημα του αυτοκινήτου -ειδικά σε συνθήκες μειωμένης πρόσφυσης- και εν γένει τα επίπεδα της ενεργητικής του ασφάλειας.

Ήταν θέμα χρόνου λοιπόν να λανσαριστεί και η τετρακίνητη έκδοση της 7ης γενιάς του Golf, η οποία πλέον χαρακτηρίζεται από τελευταίας γενιάς αυτόματη τετρακίνηση Haldex.

Εξωτερικά, το Golf 4MOTION, που είναι αποκλειστικά διαθέσιμο σε πεντάθυρο αμάξωμα, δεν εμφανίζει καμία αλλαγή σε σχέση με τις υπόλοιπες εκδόσεις του, αν εξαιρεθεί φυσικά το σχετικό λογότυπο στο πίσω δεξί μέρος του αυτοκινήτου.

Κινητήρας- Επιδόσεις

Στην 7η γενιά του Golf, ο 1,6 ΤDI έχει δεχθεί μια πλήρη αναβάθμιση που έχει ωφελήσει, εκτός από την οικονομία και την οικολογία, και όλα τα χαρακτηριστικά λειτουργίας του σε κραδασμούς και θόρυβο.

Στην πράξη, αυτό είναι άμεσα αντιληπτό, ενώ πάντα το τράβηγμα ακόμα και στις χαμηλές στροφές είναι δυναμικό, χωρίς ιδιαίτερη υστέρηση στην απόκριση.

Εσωτερικό – Χώροι: Γνώριμη ποιότητα, μικρότερο πορτ μπαγκάζ

Στο εσωτερικό, η εικόνα δεν εμφανίζει καμία διαφορά σε σχέση με την υψηλή ποιότητα κατασκευής και το πολύ καλό φινίρισμα του νέου Golf που αμφότερα πλησιάζουν τα επίπεδα των «premium» μικρομεσαίων.

Στη βάση της κεντρικής κονσόλας, μπροστά από τον επιλογέα, υπάρχει η ένδειξη «4 ΜΟΤΙΟΝ» για να θυμίζει τη διαφορετικότητα της κατασκευής.

Στο δρόμο – Η τετρακίνηση προσφέρει ασφάλεια και άνεση σε όλες τις συνθήκες

Είναι προφανές πως το Golf 4Motion έχει ανεβάσει κατακόρυφα την πρόσφυση στις στροφές σε σχέση με το δικίνητο και έχει βελτιώσει εμφανώς το «πάτημα». Η διαφορά είναι εμφανής σε βρεγμένη άσφαλτο.

Πηγή: autotriti.gr