Ποτέ άλλοτε η BMW 320i δεν εξοπλιζόταν με 1.600άρη κινητήρα βενζίνης και ποτέ άλλοτε δεν υπήρξε το πιο οικονομικό μοντέλο της βενζινοκίνητης γκάμας της.

Για μία ακόμα φορά η σύγχρονη τεχνολογία του downsizing κινητήρων, ο συνδυασμός χαμηλού κυβισμού και υψηλής απόδοσης με χαμηλή κατανάλωση, κάνει το θαύμα της.

Ένας από τους διασημότερους κωδικούς της αυτοκίνησης, η BMW 320i, ένα νούμερο που πάντα έκανε τη διαφορά από τις «ταπεινές» 316i, γίνεται για πρώτη φορά συνώνυμο των χαμηλών κυβικών και άρα του χαμηλού τεκμηρίου.

Ο κινητήρας που δίνει κίνηση στη συγκεκριμένη έκδοση της 3άρας, είναι γνωστός από την 316i. Πρόκειται για τον 1.600άρη TwinPower Turbo, με turbo και άμεσο ψεκασμό, ο οποίος αποδίδει 170 ίππους και 250 Nm ροπής (+ 34 ίππους και 30 Nm ροπής σε σχέση με την 316i).

Εσωτερικό – άνεση: Κορυφαία ποιότητα, μέτρια άνεση

Η BMW 316i έχει μακρύ μεταξόνιο που βοηθάει στο δρόμο αλλά και στους χώρους στο εσωτερικό. Έτσι, οι διαστάσεις είναι καλές όσον αφορά στα γόνατα των πίσω και τα κεφάλια, ενώ και ο χώρος αποσκευών των 480 λίτρων είναι καλός για τα 4,6 + μέτρα του μήκους του μοντέλου.

Οδική συμπεριφορά

Στην έκδοση Luxury της δοκιμής, η πολυτέλεια του τίτλου δεν αφορά μόνο στην εμφάνιση, αλλά περνάει και στο δρόμο. Και όχι γιατί αυτή η BMW έχει κάτι έξτρα στην ανάρτησή της (στις Sport εκδόσεις η ανάρτηση έχει σπορ ρυθμίσεις), αλλά ακριβώς γιατί έρχεται με το εργοστασιακό σετάρισμα. Έτσι, στο αποτέλεσμα είναι δύσκολο να βρεις ψεγάδια.

Πηγή: autotriti.gr