Η Macan αποτελεί το νέο μεσαίο SUV της Porsche, που αναμένουμε, τουλάχιστον μια τριετία και πλέον μπαίνει στην τελική ευθεία παρουσίασής του, η οποία όπως φαίνεται θα λάβει χώρα το Νοέμβριο, στο Σαλόνι Αυτοκινήτου του Λος Άντζελες.
Η Porsche Macan βασίζεται σχεδιαστικά στην Cayenne, καθώς και στην πλατφόρμα του Audi Q5, με τις διαφορές να εντοπίζονται σε αλλαγές στο εσωτερικό, στην ανάρτηση καθώς και σε νέα μηχανικά σύνολα, τα οποία θα τονίζουν το δυναμισμό της Macan.
Mια «μικρή» Cayenne
Είναι δεδομένο ότι, σχεδιαστικά, η νέα Macan θα αποκτήσει πολλά κοινά στοιχεία με τη μεγαλύτερη Porsche Cayenne, δημιουργώντας έτσι μια μικρή οικογένεια SUV εντός των κόλπων της μάρκας.
Όπως μάλιστα αποκαλύπτουν οι «κατάσκοποι», το εμπρόσθιο τμήμα της Macan θα είναι μια… μικρογραφία αυτού της Cayenne, με τα ίδια στρογγυλά φωτιστικά να τοποθετούνται στις άκρες του καπό και τον έντονα δυναμικό προφυλακτήρα με τις τρεις μεγάλες εισαγωγές, να τονίζουν το σπορτίφ χαρακτήρα της νέας Porsche.
Από εκεί και πίσω, με βάση και το επίσημο σκίτσο της Macan, το οποίο έχει δώσει στη δημοσιότητα η μάρκα, η νέα Macan θα φέρει γραμμές που θα παραπέμπουν περισσότερο σε κουπέ.
Αναμένουμε λοιπόν μια πιο χαμηλή οροφή, με μικρότερες γυάλινες επιφάνειες, αλλά και τρίτες πλαϊνές κολόνες, οι οποίες θα πέφτουν απευθείας πάνω στα πίσω φωτιστικά.
Αυτά, αναμένονται μικρότερα σε διαστάσεις από ό,τι μας έχουν συνηθίσει άλλα μοντέλα της Porsche, δίδοντας έτσι μια ξεχωριστή νότα στην παρουσία της νέας Macan.
Mε βάση το Audi Q5
Ενώ, σχεδιαστικά, η νέα Porsche Macan θα βασιστεί πάνω στην Cayenne, στο μηχανικό και τεχνικό κομμάτι, το δάπεδο, η ανάρτηση και η τετρακίνηση της νέας Porsche θα έλθουν από το αντίστοιχων διαστάσεων Audi Q5.
Πιο συγκεκριμένα, από τη δεύτερη γενιά του μοντέλου, που θα παρουσιαστεί κι αυτή το 2014. Φυσικά, οι ρυθμίσεις στην ανάρτηση, αλλά και μια σειρά άλλοι παράμετροι, όπως π.χ. τα φρένα, θα διαφέρουν μεταξύ των δύο αυτοκινήτων, ώστε να τονιστεί ο δυναμισμός της Macan.
Επίσης στο κομμάτι των κινητήρων, το νέο SUV της Porsche αναμένεται να λάβει τους V6 κινητήρες βενζίνης και πετρελαίου της Audi, ώστε κι εδώ να προσφερθεί ο απαραίτητος δυναμισμός.
Ωστόσο, μέσα στο 2014, αναμένεται η γκάμα να εμπλουτιστεί και με μοτέρ 2,0 λίτρων, ενώ δεν αποκλείεται όπως και στο Q5, να υπάρξει κι έκδοση με κίνηση μόνο στους μπροστινούς τροχούς, που στόχο θα έχει αποκλειστικά την οικονομία.
Πηγή: autotriti.gr