Η Daimler κι η Ford ανακοίνωσαν τη συνεργασία τους και στο επίπεδο κατασκευής κινητήρων, καθώς επιθυμία και των δύο είναι να παράγουν, όλο και πιο εξελιγμένα μηχανικά σύνολα, χαμηλής κατανάλωσης και ρύπων.

Ειδικότερα, η Ford συνεργάζεται ήδη με τη Daimler για την κατασκευή κυψελών καυσίμου. Στο πλαίσιο αυτό, πρόσφατα αντάλλαξαν πληροφορίες και σε θέματα βενζινοκινητήρων. Η Daimler είχε την ευκαιρία να εξετάσει προσεκτικά το βραβευμένο 3κύλινδρο EcoBoost κινητήρα της Ford, ενώ παράλληλα παρείχε σημαντικές λεπτομέρειες σχετικά με το νέο σύστημα ψεκασμού.

Τις πληροφορίες αυτές, έρχονται να επιβεβαιώσουν κι οι σχετικές δηλώσεις του Roland Kemmler, διευθυντή της Mercedes-Benz, στις οποίες παραδέχεται τη συνεργασία και την επαφή των τεχνικών τμημάτων της Ford, αλλά και την επιδίωξη τους για την εξέλιξη των κινητήρων βενζίνης, σύμφωνα με τις προδιαγραφές του Euro 6.

Μια τέτοια προοπτική, κάλλιστα μπορεί να ενισχυθεί με τη τεχνογνωσία της Ford, όσον αφορά τους κινητήρες EcoBoost, ώστε, πάντα κατά τα λεγόμενα του Kemmler, η Mercedes να είναι έτοιμη το 2014 να κατασκευάσει έναν 4κυλινδρο κινητήρα, μικρότερο από της E-Class, αλλά συνάμα αποδοτικό, όπως της Ford.

Όπως φαίνεται, η σύμπραξη κι η ανταλλαγή πληροφοριών για θέματα τεχνογνωσίας μεταξύ Γερμανίας, Γαλλίας και των ΗΠΑ είναι η νέα τάση στις αυτοκινητοβιομηχανίες. Με αυτό τον τρόπο κερδίζουν σε χρόνο και χρήμα, προκειμένου να εξελίσσουν τα μηχανικά μέρη των παραγόμενων μοντέλων και να συμμορφώνονται με τις νέες οικολογικές νόρμες (κάτω από 96γρ/χλμ εκπομπές CO2). Νωρίτερα μάλιστα φέτος, η Ford, η Daimler κι η Renault ανακοίνωσαν, ότι θα συνεργαστούν για τη βελτίωση ενός συστήματος κυψελών καυσίμου με σκοπό να κατασκευάσουν, μέχρι το 2017, υδρογονοκίνητα οχήματα.

Σημειωτέον δε, ότι η Daimler κι οι Renault-Nissan είχαν ήδη συμφωνήσει από το 2010, να μοιράζονται κινητήρες και πλατφόρμες. Επιπλέον, το 2011, ο διευθύνων σύμβουλος της Daimler, Dieter Zetsche δήλωσε, ότι το θεμέλιο της συγκεκριμένης εταιρικής σχέσης ήταν η δημιουργία μικρών αυτοκινήτων με μικρούς κινητήρες. Σε αυτά τα δεδομένα, οι Renault-Nissan κι η Daimler θα κατασκευάσουν από κοινού έναν 3κύλινδρο υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα βενζίνης, που προορίζεται για το νέο Twingo, αλλά και για το Smart της γερμανικής εταιρείας.

Επίσης θα υπάρξουν κι ηλεκτρικές παραλλαγές των μίνι αυτοκινήτων τους, με τη Renault να προμηθεύει τον ηλεκτρικό κινητήρα, ενώ η Daimler να κατασκευάζει την μπαταρία.

Ο Kemmler για αυτό το θέμα ανέφερε χαρακτηριστικά, ότι οι Renault-Nissan είναι ικανές σε μεγάλης κλίμακας κατασκευές, ενώ η Mercedes στην εξειδικευμένη μηχανική, γεγονός που θα οδηγήσει σε πολύ καλά αποτελέσματα.

Τέλος, η Mercedes κι η Infiniti (εταίρος της Nissan) έχουν συνεργαστεί και παλιότερα για να κατασκευάσουν έναν 2,0 λτ. υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα για τα αυτοκίνητα των Η.Π.Α. Αλλωστε, η Infiniti θα χρησιμοποιήσει έναν τέτοιο κινητήρα 2,1 λτ. diesel για το νέο sedan Q50, που θα λανσαριστεί το φθινόπωρο.

Πηγή: autotriti.gr